Gå til innhold

Noen her som ser på Ekspedisjonen på NRK?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
Grendel skrev (2 timer siden):

Det er litt norsk, men ikke så norsk som vi tror. Det er påfallende mange dansker på tur i norske fjell.

Jeg ville heller ikke gått opp på et fjell hvor det er reell fare for å dø uten at man har kontroll på det selv. Hedvig hadde flere venner som har dødd på ekspedisjon. Inga har mistet en. Det er stort svinn blant de mest ekstreme. Er det verd det? 

Jeg liker å gå ganske drøye toppturer fordi norske fjell er helt fenomenale. Det er også noe med å bli ordentlig sliten for at det skal bli ordentlig godt med mat og hvile. Det er også helt greit å ikke like det. Jeg har en sånn som blir med og en datter som heller leser en bok eller spiller piano. Jeg vil ikke si den ene er en "Bedre versjon av seg sjøl".

Du går nok på drøyere topper enn meg. De toppene jeg går på føles helt trygge, med unntak av noen episoder .  Følelsen på toppen er uansett magisk. Naturopplevelsen og godfølelsen av å ha klart det i år også :)

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet
Grendel skrev (4 timer siden):

Jeg liker å gå ganske drøye toppturer fordi norske fjell er helt fenomenale. Det er også noe med å bli ordentlig sliten for at det skal bli ordentlig godt med mat og hvile. Det er også helt greit å ikke like det. Jeg har en sånn som blir med og en datter som heller leser en bok eller spiller piano. Jeg vil ikke si den ene er en "Bedre versjon av seg sjøl".

Helt enig. Konseptuelt kan jeg forstå hvorfor folk vil gå toppturer, men jeg tenker at det må være en rimelig risiko mellom smerte, risiko og gevinst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...