AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Lillemus skrev (10 minutter siden): Nei, på ingen måte. Det er ingen som skal sendes hjem slik at en gjenstår som vinner, men et lag som skal komme seg til toppen av Denali. Takk 😊 Kanskje verdt å ta en titt. Anonymkode: 4eff0...be7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden 1 hour ago, erik123 said: Så du ble så sur. Hun er et jævla ufyselig kvinnfolk, som bare er ekkel. Motbydelig oppførsel så langt. Lurer på om vi har sett samme tv-program. Forstår virkelig ikke hva som gjør henne ufyselig og ekkel... Anonymkode: f276f...0bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden 11 hours ago, Nicklusheletida said: Ærlig og direkte er fint, men ikke greit å prøve å forsure stemningen i gruppa. Lindo, trønderen og co klarer enn så lenge å holde stemningen oppe. Noe som er viktig på en slik tur. Blir spennende å følge med på fortsettelsen og om de klarer å overse gnålet hennes. Hun har selvinnsikt da. – Alle vennene mine, både i og utenfor TV-bransjen, sa det samme: «Inga, du er ikke tålmodig nok for TV.» Og det hadde de jo helt rett i, understreker hun ærlig. – Jeg angrer ikke, men jeg har lært at neste gang skal jeg kanskje bare bruke mine egne penger og dra på tur alene. – Ja, jeg er frekk. Jeg liker å komme til kjernen. Jeg hater setninger som er umulige å være uenige med. Det må stikke litt, være litt uventet og morsomt. Vi må holdes litt på tå hev, mener hun og ler rått. https://www.klikk.no/underholdning/inga-strumke-kan-velte-samfunnet-pa-hodet-7570870 Anonymkode: f276f...0bb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.