Gå til innhold

Noen her som ser på Ekspedisjonen på NRK?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Nei, på ingen måte. :) Det er ingen som skal sendes hjem slik at en gjenstår som vinner, men et lag som skal komme seg til toppen av Denali.

Takk 😊 Kanskje verdt å ta en titt. 

Anonymkode: 4eff0...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, erik123 said:

Så du ble så sur. Hun er et jævla ufyselig kvinnfolk, som bare er ekkel. Motbydelig oppførsel så langt. 

Lurer på om vi har sett samme tv-program. Forstår virkelig ikke hva som gjør henne ufyselig og ekkel...

Anonymkode: f276f...0bb

Skrevet
11 hours ago, Nicklusheletida said:

Ærlig og direkte er fint, men ikke greit å prøve å forsure stemningen i gruppa. Lindo, trønderen og co klarer enn så lenge å holde stemningen oppe. Noe som er viktig på en slik tur. Blir spennende å følge med på fortsettelsen og om de klarer å overse gnålet hennes. 

Hun har selvinnsikt da.

– Alle vennene mine, både i og utenfor TV-bransjen, sa det samme: «Inga, du er ikke tålmodig nok for TV.» Og det hadde de jo helt rett i, understreker hun ærlig.

– Jeg angrer ikke, men jeg har lært at neste gang skal jeg kanskje bare bruke mine egne penger og dra på tur alene.

– Ja, jeg er frekk. Jeg liker å komme til kjernen. Jeg hater setninger som er umulige å være uenige med. Det må stikke litt, være litt uventet og morsomt. Vi må holdes litt på tå hev, mener hun og ler rått. 

https://www.klikk.no/underholdning/inga-strumke-kan-velte-samfunnet-pa-hodet-7570870

Anonymkode: f276f...0bb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...