Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Babette skrev (3 minutter siden): Det er ikke noe mål å bli enig. Men jeg forutsetter at en debatt blant voksne mennesker baseres på saklige synspunkter, ikke fordommer og usakligheter. At mye handler om subjektive meninger i en diskusjon om slike programmer, er ikke til å unngå. Men det går an å være subjektiv og likevel saklig. Du tenkte på dette jeg skrev om dialekten? Her mente jeg at hun kanskje ble litt feildømt ( av meg ) pga dialekt inkl banninga. Kjerring var unødvending. Jeg legger ikke annet i ordet enn sur og grinete, for grinete tror jeg ingen kan nekte på at hun var. 0 Siter
cilie Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror også produksjonen har brukt en del tid på sykdom rett og slett fordi det er en dramatisk situasjon som forsinket dem. Det er dessuten veldig virkelig da ekspedisjoner nettopp blir skadelidende av f.eks. sykdom eller dårlig vær. Harald er også en deltaker som skaper mye liv og derfor et tap for hele gruppa når han ikke kan bli med videre. Jeg skulle gjerne sett enda mer natur og hørt mer om hvor mye de har trent osv i forkant av turen. - Ser fram mot ytterligere stigning og om noen når toppen! 1 Siter
Babette Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Du tenkte på dette jeg skrev om dialekten? Her mente jeg at hun kanskje ble litt feildømt ( av meg ) pga dialekt inkl banninga. Kjerring var unødvending. Jeg legger ikke annet i ordet enn sur og grinete, for grinete tror jeg ingen kan nekte på at hun var. Ja jeg mener det er fordomsfullt å trekke inn dialekt. Du nevnte også i et tidligere innlegg at hun "skal ha vært vanskelig allerede som barn". Da sikter du kanskje til det hun selv fortalte om sin barndom, at hun var særdeles vitebegjærlig og stilte tusen spørsmål. Inga gidder ikke å anstrenge seg for å bli likt, hun er som hun er, uten filter. Vær også klar over at klipping og redigering bidrar vesentlig til inntrykket vi får. 0 Siter
erik123 Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Virkelig sjarmerende du. Anonymkode: f276f...0bb Takk det samme. 🤪😜 0 Siter
erik123 Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Nicklusheletida skrev (1 time siden): Du tenkte på dette jeg skrev om dialekten? Her mente jeg at hun kanskje ble litt feildømt ( av meg ) pga dialekt inkl banninga. Kjerring var unødvending. Jeg legger ikke annet i ordet enn sur og grinete, for grinete tror jeg ingen kan nekte på at hun var. Hun var så uspiselig og frekk og selvopptatt, og en forferdelig dialekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.