Gå til innhold

Noen her som ser på Ekspedisjonen på NRK?

Anbefalte innlegg

Skrevet
knas skrev (11 minutter siden):

ikke feire 17. mai

Det er vel ganske naturlig at 17. mai får oppmerksomhet?! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
cilie skrev (3 minutter siden):

Det er vel ganske naturlig at 17. mai får oppmerksomhet?! 

Ikke alle MÅ være ekstatisk opptatt av å feire som noen der er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, dette går selvfølgelig begge veier. Det handler jo om å tune seg inn på de andre i gruppa, lese rommet. I en gruppe så må man både gi og ta. Kanskje kunne Anne roet den litt ned, men det virker jo som de fleste i gruppa synes det er ok. Men det kan jo tenkes at de bare er stille om at de synes det blir mye. Men i det så ligger det i så fall en respekt for Anne sitt ønske om å feire. Synes de andre har vært veldig rause med Ingas oppførsel, særlig Hedvig som deler telt med henne. De andre har jo også gitt henne ganske vennlig tilbakemelding på at noe av det hun gjør ikke er helt ok, som å banke snø av teltene kl 6 når alle sover. Både Hedvig og en bak kamera sa jo dette til henne på en forsiktig måte, men det virket ikke som hun klarte å ta det til seg. 
I en gruppe så handler det om å ivareta gruppa sine behov samtidig som man ivaretar egne behov. Så må man jo ta et valg når begge disse behovene ikke kan møtes samtidig. Skal man alltid velge seg selv? Alltid gruppa? Eller er det lurt å veksle litt?

Anonymkode: c224e...655

Jeg er glad jeg ikke er Hedvig og deler telt med henne, men jeg synes Inga får i overkant mye kjeft. Tenk på Nakstad som må dele telt med Tete. Det hadde jeg blitt enda sprøere av. Men han er jo stødigheten selv, og har evnen til å sortere ut alt som ikke er viktig og beholder riktig fokus. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...