AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg har hørt mye snakk om verdier i det siste. At man går gjennom og vurderer verdiene og målene sine. Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva det faktisk er, men har lyst til å sette meg ned og se om jeg kan finne mine, og prøve å leve mer i tråd med dem. Har dere et bevisst forhold til verdiene deres, og hva er de? Anonymkode: 248f0...500 0 Siter
Fru2020 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg har blandt annet kunnskap, selvstendighet, nestekjærlighet og familie/venner som verdier. Jeg gikk gjennom en liste med verdier hvor jeg skulle plukke ut mine 10 viktigste verdier. I første runde krysset jeg av 100 verdier. Det var litt av en jobb å redusere. Jeg bestemte meg da for å jobbe for å gjøre egenkjærlighet og spiritualitet som verdier så det jobber jeg med nå. De ovenfornevnte verdiene har vært integrert hos meg så lenge at de trenger jeg ikke tenke over. 0 Siter
Grendel Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nei, jeg har ikke noe bevisst kunnskap om det, men når du spør så kommer jeg på to ting. Altså hvordan jeg bevisst tenker jeg bør oppføre meg: 1. Ikke være en drittsekk. Ikke tråkke på de som ligger nede, men også huske at ledere over meg er mennesker. 2. Ta ansvar (Inkludert å ikke skylde på andre.) Jeg påstår ikke at jeg har 100% suksess her. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.