AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Fikk innvilget gradert ufør i dag. Det står i brevet at jeg får utbetalt trygden innen 20. hver mnd. Anonymkode: 2a2b7...71f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk innvilget gradert ufør i dag. Det står i brevet at jeg får utbetalt trygden innen 20. hver mnd. Anonymkode: 2a2b7...71f Pleier å komme 19, tidligere i desember tror jeg. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Den pleier å komme en dag før 20de. Dvs 19de. Er 19 på en søndag kommer den som regel fredag før. I desember kommer den rundt 10-12. Det er lik dag for alle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden stjernestøv skrev (23 minutter siden): Pleier å komme 19, tidligere i desember tror jeg. Ja, så nå at den kommer den 12.i desember. Anonymkode: 2a2b7...71f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.