AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 Gjelder det på alle Alti-senterne? Altså hvis jeg kjøper et gavekort i by A kan det også brukes i by B og C, osv? Anonymkode: 92256...b11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Gi heller cash. Gavekort blir ofte ikke brukt. Jeg har gavekort som har gått ut på dato. Anonymkode: 1a38c...d05 0 Siter
laban Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gjelder det på alle Alti-senterne? Altså hvis jeg kjøper et gavekort i by A kan det også brukes i by B og C, osv? Anonymkode: 92256...b11 Det er sannsynlig, ja. Det er slik sentergavekort fungerer. Det kan være unntak for noen få butikker som finnes på enkelte sentre, f.eks. Vinmonopolet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Gi heller cash. Gavekort blir ofte ikke brukt. Jeg har gavekort som har gått ut på dato. Anonymkode: 1a38c...d05 Der er jeg enig dersom det gjelder gavekort fra en bestemt forhandler, f.eks. hudpleie, en bestemt butikk eller noe, det blir noe annet om det er på et senter med mange ulike butikker som har noe for enhver smak. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.