cathlin Skrevet 28. november Skrevet 28. november Tenkte å ta no julegaver i dag, men har ikke hatt tid til å sette meg inn i alle mulige gode tilbud. Har heller ikke så lyst til å vandre veldig lenge i butikker. Noen som skal handle noe i dag eller har det denne uka og har tips til gode tilbud? 0 Siter
tilstede Skrevet 28. november Skrevet 28. november Laken på Kid til halv pris. Strømpebukser til julesesongen på obs til 40%. Pute på jysk til halv pris. Mamma skal ha noe garn på sparkjøp til 40%. Lenger har ikke jeg kommet. 1 Siter
usikker Skrevet 28. november Skrevet 28. november Har handlet litt på Lyco, og Ark Hudpleie til niesen, og bok til nevøen 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november Skrevet 28. november Har ingen planer om det og går ut fra at det meste er bare tulletilbud uansett. Var en artikkel her om dagen om et firma (klær?) som ikke brukte de reelle laveste prisene de siste 30 dager, men en tidligere høy pris og lot som om de hadde satt ned prisen med 800,-, mens det i virkeligheten var snakk om 22,-.... 0 Siter
Vhanja Skrevet 28. november Skrevet 28. november Jeg fant en bok på tilbud i Black Week tidligere i uken som jeg kjøpte som julegave. Passet perfekt, for boken var egentlig litt for dyr i utgangspunktet, noe jeg syntes var synd for den passet så godt som gave. Så ble veldig glad da den kom på tilbud. 1 Siter
emilie321 Skrevet 28. november Skrevet 28. november Nei, holder meg unna sånne dager. Det blir altfor mange folk og mye kaos for meg. Og nettet handler jeg ikke på av ulike årsaker 1 Siter
Glitter Skrevet 28. november Skrevet 28. november Nei skal ikke det. Jeg er ferdig med det meste av gaver. Må bare få pakket inn alt. 1 Siter
påskelilje Skrevet 28. november Skrevet 28. november Jeg orker ikke stresse med det, er i grunnen litt imot Black Friday Når det er sagt, har vi sånn halvveis planlagt en tur til Østerrike i vinter, og hvis en slik tur er satt ned en del prosenter i dag, kan det være vi slår til på det. 0 Siter
Kayia Skrevet 28. november Skrevet 28. november påskelilje skrev (19 minutter siden): Jeg orker ikke stresse med det, er i grunnen litt imot Black Friday Når det er sagt, har vi sånn halvveis planlagt en tur til Østerrike i vinter, og hvis en slik tur er satt ned en del prosenter i dag, kan det være vi slår til på det. Sjekk Norwegians, der er det gode tilbud. 1 Siter
Kayia Skrevet 28. november Skrevet 28. november cathlin skrev (4 timer siden): Tenkte å ta no julegaver i dag, men har ikke hatt tid til å sette meg inn i alle mulige gode tilbud. Har heller ikke så lyst til å vandre veldig lenge i butikker. Noen som skal handle noe i dag eller har det denne uka og har tips til gode tilbud? Jeg skal kjøpe flere julegaver, sikkert langt over halvparten i dag og i morgen. Har allerede kjøpt teaterbilletter, ullgenser, vinyl og skøyter, samt smådill til venninner som sennep, drops, oljer etc. Jeg kjøper også en del mat og snacks til julefeiring, og sparer flere tusen kroner på dette, så what’s not to like tenker jeg? 1 Siter
påskelilje Skrevet 28. november Skrevet 28. november Kayia skrev (35 minutter siden): Sjekk Norwegians, der er det gode tilbud. Takk for tips! 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. november Skrevet 28. november Jeg kommer aldri på noen jeg trenger når det er black friday, så da sparer jeg mer penger på ikke å kjøpe noe. 1 Siter
Vhanja Skrevet 28. november Skrevet 28. november Vi endte faktisk også opp med å kjøpe en dobbel airfryer til oss selv. Vi har airfryer, men den er liten og samboer har lenge hatt lyst på den dobbel. Vi fant en hvor både temp og tid kan justeres i to adskilte bokser så vi gikk for den. Da kan vi f.eks ha kylling i en og brokkoli i en annen, selv om de trenger ulik temperatur og steketid. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november Skrevet 28. november Ja det skal jeg, akkurat kjøpt en ninja creami delux til 41% avslag og så skal jeg ha en gryte av le creuset som er satt ned med 50%. Jeg sjekker så klart alle priser på prisjakt (du kan sjekke prisene der for over 1 år) for å se at det faktisk er gode tilbud, og dette er helt knallers Anonymkode: 8b44a...662 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november Skrevet 28. november I går kjøpte jeg to sett med oppbevaringsboller (mat) til nevøene mine, de er i ferd med å etablere seg. Var på tilbud til 250,-, vet ikke hvor reelt det var, men prisen var sånn ca det jeg hadde tenkt og det er noe som kommer til nytte. Så kjøpte jeg treningstøy til en 17-åring jeg har et nært forhold til. Det var på full pris, men er noe jeg vet blir brukt. Og så kjøpte jeg julekort, så jeg kan begynne på de når jeg får ånden over meg. Fornøyd med dagen 😊 Anonymkode: 29e41...0fd 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november Forfatter Skrevet 28. november usikker skrev (11 timer siden): Har handlet litt på Lyco, og Ark Hudpleie til niesen, og bok til nevøen Det ble bøker på ark på meg også. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november Forfatter Skrevet 28. november Lillemus skrev (9 timer siden): Har ingen planer om det og går ut fra at det meste er bare tulletilbud uansett. Var en artikkel her om dagen om et firma (klær?) som ikke brukte de reelle laveste prisene de siste 30 dager, men en tidligere høy pris og lot som om de hadde satt ned prisen med 800,-, mens det i virkeligheten var snakk om 22,-.... Ja, regner med det er en del fake tilbud. Klær har jeg forøvrig ikke kjøpt denne høsten bortsett fra et par brukte plagg. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november Forfatter Skrevet 28. november Kayia skrev (7 timer siden): Jeg skal kjøpe flere julegaver, sikkert langt over halvparten i dag og i morgen. Har allerede kjøpt teaterbilletter, ullgenser, vinyl og skøyter, samt smådill til venninner som sennep, drops, oljer etc. Jeg kjøper også en del mat og snacks til julefeiring, og sparer flere tusen kroner på dette, så what’s not to like tenker jeg? Jeg ble ferdig med nesten alle julegavene. Det siste jeg lurer på er om jeg skal kjøpe en demensklokke (som er på salg i dag) til en person som blir rasende hvis noen tror vedkommende er dement... 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november Forfatter Skrevet 28. november Vhanja skrev (1 time siden): Vi endte faktisk også opp med å kjøpe en dobbel airfryer til oss selv. Vi har airfryer, men den er liten og samboer har lenge hatt lyst på den dobbel. Vi fant en hvor både temp og tid kan justeres i to adskilte bokser så vi gikk for den. Da kan vi f.eks ha kylling i en og brokkoli i en annen, selv om de trenger ulik temperatur og steketid. Blir det en trippel neste år da;-) 0 Siter
Vhanja Skrevet 28. november Skrevet 28. november cathlin skrev (1 minutt siden): Blir det en trippel neste år da;-) Haha, vet ikke om det eksisterer. 😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.