Gå til innhold

Skal dere kjøpe noe i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta no julegaver i dag, men har ikke hatt tid til å sette meg inn i alle mulige gode tilbud. Har heller ikke så lyst til å vandre veldig lenge i butikker.

Noen som skal handle noe i dag eller har det denne uka og har tips til gode tilbud? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laken på Kid til halv pris. Strømpebukser til julesesongen på obs til 40%. Pute på jysk til halv pris. Mamma skal ha noe garn på sparkjøp til 40%. Lenger har ikke jeg kommet.

Skrevet

Har handlet litt på Lyco, og Ark

Hudpleie til niesen, og bok til nevøen

Skrevet

Har ingen planer om det og går ut fra at det meste er bare tulletilbud uansett. Var en artikkel her om dagen om et firma (klær?) som ikke brukte de reelle laveste prisene de siste 30 dager, men en tidligere høy pris og lot som om de hadde satt ned prisen med 800,-, mens det i virkeligheten var snakk om 22,-....

Skrevet

Jeg fant en bok på tilbud i Black Week tidligere i uken som jeg kjøpte som julegave. Passet perfekt, for boken var egentlig litt for dyr i utgangspunktet, noe jeg syntes var synd for den passet så godt som gave. Så ble veldig glad da den kom på tilbud.

Skrevet

Nei, holder meg unna sånne dager. Det blir altfor mange folk og mye kaos for meg. Og nettet handler jeg ikke på av ulike årsaker

Skrevet

Nei skal ikke det. Jeg er ferdig med det meste av gaver. Må bare få pakket inn alt. 

påskelilje
Skrevet

Jeg orker ikke stresse med det, er i grunnen litt imot Black Friday

Når det er sagt, har vi sånn halvveis planlagt en tur til Østerrike i vinter, og hvis en slik tur er satt ned en del prosenter i dag, kan det være vi slår til på det.

Skrevet
påskelilje skrev (19 minutter siden):

Jeg orker ikke stresse med det, er i grunnen litt imot Black Friday

Når det er sagt, har vi sånn halvveis planlagt en tur til Østerrike i vinter, og hvis en slik tur er satt ned en del prosenter i dag, kan det være vi slår til på det.

Sjekk Norwegians, der er det gode tilbud.  

Skrevet
cathlin skrev (4 timer siden):

Tenkte å ta no julegaver i dag, men har ikke hatt tid til å sette meg inn i alle mulige gode tilbud. Har heller ikke så lyst til å vandre veldig lenge i butikker.

Noen som skal handle noe i dag eller har det denne uka og har tips til gode tilbud? 

Jeg skal kjøpe flere julegaver, sikkert langt over halvparten i dag og i morgen. Har allerede kjøpt teaterbilletter, ullgenser, vinyl og skøyter, samt smådill til venninner som sennep, drops, oljer etc. Jeg kjøper også en del mat og snacks til julefeiring, og sparer flere tusen kroner på dette, så what’s not to like tenker jeg?

påskelilje
Skrevet
Kayia skrev (35 minutter siden):

Sjekk Norwegians, der er det gode tilbud.  

Takk for tips!

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg kommer aldri på noen jeg trenger når det er black friday, så da sparer jeg mer penger på ikke å kjøpe noe. 

Skrevet

Vi endte faktisk også opp med å kjøpe en dobbel airfryer til oss selv.

Vi har airfryer, men den er liten og samboer har lenge hatt lyst på den dobbel. Vi fant en hvor både temp og tid kan justeres i to adskilte bokser så vi gikk for den. Da kan vi f.eks ha kylling i en og brokkoli i en annen, selv om de trenger ulik temperatur og steketid. 

Skrevet

Ja det skal jeg, akkurat kjøpt en ninja creami delux til 41% avslag og så skal jeg ha en gryte av le creuset som er satt ned med 50%. Jeg sjekker så klart alle priser på prisjakt (du kan sjekke prisene der for over 1 år) for å se at det faktisk er gode tilbud, og dette er helt  knallers :D 

Anonymkode: 8b44a...662

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...