Gå til innhold

Skal dere kjøpe noe i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kayia skrev (8 timer siden):

Jeg skal kjøpe flere julegaver, sikkert langt over halvparten i dag og i morgen. Har allerede kjøpt teaterbilletter, ullgenser, vinyl og skøyter, samt smådill til venninner som sennep, drops, oljer etc. Jeg kjøper også en del mat og snacks til julefeiring, og sparer flere tusen kroner på dette, så what’s not to like tenker jeg?

Noen spesielle nettbutikker som selger snacks og maten du nevner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt noen få ting som jeg vet er reelt nedsatt. De er til oss selv, ikke julegaver. 

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt ull- eller treningsklær til en del unger, - 50% på det meste. Lett å sjekke at det er reelle prisnedsettelser for det er kjente merker Devold, Nike ol. Også har jeg kjøpt nye ørepropper til meg selv, også nedsatt en god del. 

Det er ikke vanskelig å vite om det er reelle prisnedsettelser dersom man kjøper på nett, men verre i ute i "vanlige"  butikker.  Alle gavene jeg har kjøpt kan returneres ut januar, - det er det jeg liker best siden det da ikke er avgjørende at man klarer å forutse hva en ungdom blir glad for. Husker jeg var rimelig skuffet som barn når jeg fikk klær kjøpt av tante på salg - i feil størrelse eller med andre "mangler" som gjorde de ubrukelige. 

Endret av frosken
Skrevet (endret)
usikker skrev (5 timer siden):

Noen spesielle nettbutikker som selger snacks og maten du nevner?

Drops og oljer kjøpte jeg på Olivenlunden 1830 og mat/snacks har jeg kjøpt på diverse vanlige matbutikker. Kjøpte feks Meierismør og mel til bakst til halv pris, diverse oster, skinker, oliven etc. Kjøpte også diverse sportsklær i gave til både jr og andre, og ullklær til nevøer. Halv pris på alt, enda mer på skibuksen jeg kjøpte til jr.

Endret av Kayia
Skrevet
frosken skrev (6 timer siden):

Jeg har kjøpt ull- eller treningsklær til en del unger, - 50% på det meste. Lett å sjekke at det er reelle prisnedsettelser for det er kjente merker Devold, Nike ol. Også har jeg kjøpt nye ørepropper til meg selv, også nedsatt en god del. 

Det er ikke vanskelig å vite om det er reelle prisnedsettelser dersom man kjøper på nett, men verre i ute i "vanlige"  butikker.  Alle gavene jeg har kjøpt kan returneres ut januar, - det er det jeg liker best siden det da ikke er avgjørende at man klarer å forutse hva en ungdom blir glad for. Husker jeg var rimelig skuffet som barn når jeg fikk klær kjøpt av tante på salg - i feil størrelse eller med andre "mangler" som gjorde de ubrukelige. 

Apropos ullklær er jeg glad for at en viss butikk i sentrum ble borte, det har spart meg for en del utgifter. Og jeg har nok ull (note to self:-) Bortsett fra det, fra hvilken nettbutikk kjøpte du ull?

Skrevet
Kayia skrev (6 timer siden):

Drops og oljer kjøpte jeg på Olivenlunden 1830 og mat/snacks har jeg kjøpt på diverse vanlige matbutikker. Kjøpte feks Meierismør og mel til bakst til halv pris, diverse oster, skinker, oliven etc. Kjøpte også diverse sportsklær i gave til både jr og andre, og ullklær til nevøer. Halv pris på alt, enda mer på skibuksen jeg kjøpte til jr.

Hvor fant du ull på 50%?

stjernestøv
Skrevet

Vi kjøpte ny tørketrommel og på black week kjøpte jeg pc. 

Skrevet
tilstede skrev (På 28.11.2025 den 7.35):

Laken på Kid til halv pris. Strømpebukser til julesesongen på obs til 40%. Pute på jysk til halv pris. Mamma skal ha noe garn på sparkjøp til 40%. Lenger har ikke jeg kommet.

Jeg skulle hatt en ny pute kom jeg på nå. 

Skrevet
cathlin skrev (1 time siden):

Apropos ullklær er jeg glad for at en viss butikk i sentrum ble borte, det har spart meg for en del utgifter. Og jeg har nok ull (note to self:-) Bortsett fra det, fra hvilken nettbutikk kjøpte du ull?

Har hjulpet meg også at den butikken ikke er der lenger! Men er usikker på om det går an å få nok ull...

Fant mye bra ull på Get inspired. Blant annet fra Devold. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...