Gå til innhold

Kjendiser og influensere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet knapt hvem noen av de er. Er det det som er å bli eldre. Null peiling på dette mølet. Ikke noe interesse for det heller.

Anonymkode: 9e63b...cb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor starter du en tråd om noe du ikke er interessert i?

Anonymkode: 105d8...6c7

Skrevet

Har lite peiling jeg også på disse. 

Skrevet

Kjendiser er jeg relativt godt oppdatert på, om du definerer kjendis som «noen som utmerker seg innen et felt de behersker godt». Influensere bryr jeg meg lite om, men kan ikke unngå å vite hvem de som frekventerer i media til stadighet er.  

Skrevet

Men man skal ikke skue hunden på hårene.

Jeg innrømer glatt at jeg har betydelige fordommer mot influencere og desslike.

Men nå har jeg sett en episode av et program som handler om å selge og kjøpe bolig (3 x beliggenhet). En av de som skulle selge og kjøpe (oppussingsobjekt) var Rannveig fra Lyngdal, som attpåtil har vært med i Paradise hotell.

Men for ei kjekk og jordnær jente! Praktisk anlagt virket hun også. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det det som er å bli eldre.

Det velger du selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...