AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Jeg vet knapt hvem noen av de er. Er det det som er å bli eldre. Null peiling på dette mølet. Ikke noe interesse for det heller. Anonymkode: 9e63b...cb9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Hvorfor starter du en tråd om noe du ikke er interessert i? Anonymkode: 105d8...6c7 0 Siter
Glitter Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Har lite peiling jeg også på disse. 0 Siter
Kayia Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Kjendiser er jeg relativt godt oppdatert på, om du definerer kjendis som «noen som utmerker seg innen et felt de behersker godt». Influensere bryr jeg meg lite om, men kan ikke unngå å vite hvem de som frekventerer i media til stadighet er. 0 Siter
Babette Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Men man skal ikke skue hunden på hårene. Jeg innrømer glatt at jeg har betydelige fordommer mot influencere og desslike. Men nå har jeg sett en episode av et program som handler om å selge og kjøpe bolig (3 x beliggenhet). En av de som skulle selge og kjøpe (oppussingsobjekt) var Rannveig fra Lyngdal, som attpåtil har vært med i Paradise hotell. Men for ei kjekk og jordnær jente! Praktisk anlagt virket hun også. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det det som er å bli eldre. Det velger du selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.