Gå til innhold

Flytter du mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en leilighet jeg flyttet inn i for 26!år siden senker flytter ikke mye. Skjønner ikke folk som flytter ofte. Det er dårlig økonomi og vansker med å slå rot.

Anonymkode: 2da21...0d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet fem ganger i mitt voksne liv, men alle gangene har vært nødvendige.  Har bodd her jeg bor nå i vel 13-14 år. 

Anonymkode: a959f...bc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har flyttet fem ganger i mitt voksne liv, men alle gangene har vært nødvendige.  Har bodd her jeg bor nå i vel 13-14 år. 

Anonymkode: a959f...bc0

Etter studietiden har jeg vel flyttet ca. seks ganger, og tenker ikke at jeg har flyttet ofte.

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke si. Iberegnet da jeg flyttet ut av barndomshjemmet så har jeg flyttet 5 ganger.

Skrevet

Jeg flyttet mye under studietiden, både mellom og i byene jeg befant meg i. Etter studietiden har jeg flyttet fem ganger, og nå ligner det på at det blir en sjette ila 2026. 

Skrevet

Har flyttet fire ganger siden 2010. Skal flytte til neste år hvis jeg får solgt. Ikke fordi jeg vil, men fordi det skal bli en økning i fellesutgiftene som jeg ikke klarer med. 

Skrevet

Jeg flyttet to ganger som barn, og min mor bor fremdeles i det siste huset jeg bodde i før jeg flyttet hjemmefra.

Hadde noen år der jeg bodde 6 steder i løpet av 7 år, men etter det har vi bodd i samme hus i 32 år 😄😵😅

Skrevet

Jeg har flyttet mye som voksen.  Tenker at det har lite med mangel på røtter å gjøre,  men mer om det at bolig er så dyrt at man må kjøpe seg opp.  Tok mange år før vi hadde kjøpt oss opp til en størrelse som var funksjonell. Så ble det samlivsbrudd og da blir det jo gjerne litt flyttinger før man finner en å slå seg til ro med.

Men når det kommer til røtter så finner jeg meg veldig fort tilrette i nytt hus og føler jeg har bodd der alltid. Jeg elsker egentlig å flytte. 

Skrevet

Hvis jeg trekker fra barndomshjem og diverse hybler under studietiden er jeg nå på min fjerde bolig som jeg har bodd i (og også eier). Det synes jeg ikke er mye på drøyt 30 år, særlig ikke når man hiver inn en skilsmisse og et nytt ekteskap inn i ligninga😅 

Skrevet

Jeg flyttet mye som barn i Norge og utlandet.

Nå har jeg bodd samme sted i 23 år.

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg har flyttet 11 ganger til sammen i livet hittil. Her jeg bor nå ser jeg for meg å bli boende en god del år i alle fall, kommer litt an på hva livet bringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...