AnonymBruker Skrevet 28. november Skrevet 28. november Den ene kjendis behandleren etter den andre . https://www.aftenposten.no/norge/i/kwr8rA/peder-kjoes-faar-begrenset-sin-autorisasjon-som-psykolog-rimelig-konklusjon-paa-feilene-jeg-har-gjort Anonymkode: 288a0...523 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 29. november Skrevet 29. november AnonymBruker skrev (På 28.11.2025 den 13.53): Den ene kjendis behandleren etter den andre . https://www.aftenposten.no/norge/i/kwr8rA/peder-kjoes-faar-begrenset-sin-autorisasjon-som-psykolog-rimelig-konklusjon-paa-feilene-jeg-har-gjort Anonymkode: 288a0...523 Hva med redaktørene, som ga sendetid? Har de tatt noen selvkritikk? Klipping, kommunikasjon, orientering av produksjonsgangen, la personen medvirke aktivt når det er sensitivt innhold etc. Orientere tydelig om deltakerens rettigheter underveis. Mye virker til å ha sviktet. Bokprosjektet og terapi etterpå... Det er pinlig å lese om. Jeg vet om bokprosjekt under/etter terapiforløp hvor det har gått bra, men jeg antar at rammene for samarbeid har vært tydelig lagt på forhånd. Det vil alltid være en asymetri mellom pasient og terapeut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november Skrevet 30. november Eva Sofie skrev (18 timer siden): Hva med redaktørene, som ga sendetid? Har de tatt noen selvkritikk? Klipping, kommunikasjon, orientering av produksjonsgangen, la personen medvirke aktivt når det er sensitivt innhold etc. Orientere tydelig om deltakerens rettigheter underveis. Mye virker til å ha sviktet. Bokprosjektet og terapi etterpå... Det er pinlig å lese om. Jeg vet om bokprosjekt under/etter terapiforløp hvor det har gått bra, men jeg antar at rammene for samarbeid har vært tydelig lagt på forhånd. Det vil alltid være en asymetri mellom pasient og terapeut. Enig i den. Sikkert brukt samme rådgivere som Skårderud 🤣 Anonymkode: 288a0...523 0 Siter
cilie Skrevet 30. november Skrevet 30. november Jeg har ikke satt meg inn i saken veldig godt, men fulgte en podcast hvor han skulle hjelpe en person gjennom en periode - og husker at jeg reagerte på hele settingen.- Det var veldig passivt og lite fordelaktig for pasienten. Ellers husker jeg han evig for det litt slemme, men dessverre ak så sanne utsagnet: «Kvinner mister duggfriskheten etter 35.» 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november Skrevet 30. november cilie skrev (31 minutter siden): Ellers husker jeg han evig for det litt slemme, men dessverre ak så sanne utsagnet: «Kvinner mister duggfriskheten etter 35.» Å jasså, er det sant. Anonymkode: 199d8...e1a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.