Gå til innhold

Gjeldsfrie

Anbefalte innlegg

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

hvorfor har ikke folk flest det da?

Fordi de aller fleste ikke har millionærforeldre eller vinner i Lotto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ekstra skrev (På 2.12.2025 den 21.53):

Kunne ikke falle meg inn å dele detaljer om min økonomiske situasjon her 😅

Samme her 😅

Nicklusheletida skrev (På 2.12.2025 den 22.59):

Jeg gjør ikke på privaten. Her er det ingen som kjenner meg, så tenker det ikke er så farlig. 

For meg er det motsatt. Jeg har samtaler om privatøkonomiske tema som sparing, gjeld, pensjon og investering både med nære venner og kollegaer fordi vi ønsker hverandre godt, men her på DOL- nope. Og bare et ps - jeg tror mange vet flere enn man tror vet hvem man er her på DOL, selv om en ikke har gjort seg til kjenne via FB eller annet… 😌

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (16 minutter siden):

Samme her 😅

For meg er det motsatt. Jeg har samtaler om privatøkonomiske tema som sparing, gjeld, pensjon og investering både med nære venner og kollegaer fordi vi ønsker hverandre godt, men her på DOL- nope. Og bare et ps - jeg tror mange vet flere enn man tror vet hvem man er her på DOL, selv om en ikke har gjort seg til kjenne via FB eller annet… 😌

Er det noen du har kjent igjen?

Anonymkode: 7fb6e...ac2

Nicklusheletida
Skrevet
Kayia skrev (1 time siden):

Samme her 😅

Ja, fond og sparing har jeg diskutert med spesielt ei venninne, men vi har ikke gått i detaljer om privatøkonomien vår. Det har jeg forsåvidt ikke gjort her heller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...