Lillemus Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember UtakknemligDiva skrev (1 time siden): hvorfor har ikke folk flest det da? Fordi de aller fleste ikke har millionærforeldre eller vinner i Lotto. 0 Siter
Kayia Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember (endret) Ekstra skrev (På 2.12.2025 den 21.53): Kunne ikke falle meg inn å dele detaljer om min økonomiske situasjon her 😅 Samme her 😅 Nicklusheletida skrev (På 2.12.2025 den 22.59): Jeg gjør ikke på privaten. Her er det ingen som kjenner meg, så tenker det ikke er så farlig. For meg er det motsatt. Jeg har samtaler om privatøkonomiske tema som sparing, gjeld, pensjon og investering både med nære venner og kollegaer fordi vi ønsker hverandre godt, men her på DOL- nope. Og bare et ps - jeg tror mange vet flere enn man tror vet hvem man er her på DOL, selv om en ikke har gjort seg til kjenne via FB eller annet… 😌 Endret 6. desember av Kayia 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember Kayia skrev (16 minutter siden): Samme her 😅 For meg er det motsatt. Jeg har samtaler om privatøkonomiske tema som sparing, gjeld, pensjon og investering både med nære venner og kollegaer fordi vi ønsker hverandre godt, men her på DOL- nope. Og bare et ps - jeg tror mange vet flere enn man tror vet hvem man er her på DOL, selv om en ikke har gjort seg til kjenne via FB eller annet… 😌 Er det noen du har kjent igjen? Anonymkode: 7fb6e...ac2 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember Kayia skrev (1 time siden): Samme her 😅 For meg er det motsatt. Jeg har samtaler om privatøkonomiske tema som sparing, gjeld, pensjon og investering både med nære venner og kollegaer fordi vi ønsker hverandre godt, men her på DOL- nope. Og bare et ps - jeg tror mange vet flere enn man tror vet hvem man er her på DOL, selv om en ikke har gjort seg til kjenne via FB eller annet… 😌 Ja, fond og sparing har jeg diskutert med spesielt ei venninne, men vi har ikke gått i detaljer om privatøkonomien vår. Det har jeg forsåvidt ikke gjort her heller. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Ja, fond og sparing har jeg diskutert med spesielt ei venninne, men vi har ikke gått i detaljer om privatøkonomien vår. Det har jeg forsåvidt ikke gjort her heller. Har du diskutert kredittkort her? Anonymkode: 04e38...c28 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember Everybody skrev (På 28.11.2025 den 23.56): Hvorfor er dere gjeldfrie? Vi er i femtiårene og lånte beskjedent den gang vi skulle inn på boligmarkedet for mange år siden. Siden vi ikke fikk barn ble det aldri nødvendig å kjøpe seg oppover i bostørrelse, samt at vi prioriterte å betale ned lånet raskt. Det siste lånet (bil) betalte vi inn da jeg arvet litt her i høst. Anonymkode: d9415...67b 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 6. desember Skrevet 6. desember Lillemus skrev (13 timer siden): Fordi de aller fleste ikke har millionærforeldre eller vinner i Lotto. man trenger ikke vinne eller være avhengig av foreldre. 0 Siter
Kayia Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det noen du har kjent igjen? Anonymkode: 7fb6e...ac2 Du, det er en avsporing. Jeg prøvde bare å si at man er like lite anonym på DOL som ellers på internett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember UtakknemligDiva skrev (8 timer siden): man trenger ikke vinne eller være avhengig av foreldre. Hvordan tenker du at man skal sitte på 3-5 mill i egenkapital når man flytter hjemmefra? 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember Grendel skrev (På 2.12.2025 den 18.04): Jeg synes gjeld er en genial oppfinnelse. Det tar et halvt liv å betale for er hus. Det er kjekt å kunne bo i huset mens man betaler. Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.