Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 52 år og pga angst er jeg blitt sengevæter, bruker bleie på natt men nå blir jeg våt også  under stress og langt å gå til do på dagtid. Har begynt med bukseblei på dag. Dett er noe som plager meg voldsomt men angst og stress gjør at det går galt. Gruer meg volsomt for å reise på varmtvannstrening for at de andre der skal få noe å snakke om og ekkle blikk. Noen gode råd og hvordan ville du tatt det hvis du så en voksen dame ta på seg bleie??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann på 50+ men svarer allikevel.

Hva er spørsmålet ditt egentlig? Hva vil du høre? Det du forteller sier ingenting om deg. Slapp nå av.

Skrevet
dame 52 skrev (27 minutter siden):

Jeg er 52 år og pga angst er jeg blitt sengevæter, bruker bleie på natt men nå blir jeg våt også  under stress og langt å gå til do på dagtid. Har begynt med bukseblei på dag. Dett er noe som plager meg voldsomt men angst og stress gjør at det går galt. Gruer meg volsomt for å reise på varmtvannstrening for at de andre der skal få noe å snakke om og ekkle blikk. Noen gode råd og hvordan ville du tatt det hvis du så en voksen dame ta på seg bleie??

Om du ikke har fått hjelp for overgrepene så start med fastlegen din og be om hjelp til å bearbeide alt som har skjedd. Det er ikke det minste rart at kroppen din sier stopp om du har holdt alt for deg selv i alle disse årene.

Skrevet
Lillemus skrev (19 timer siden):

Om du ikke har fått hjelp for overgrepene så start med fastlegen din og be om hjelp til å bearbeide alt som har skjedd. Det er ikke det minste rart at kroppen din sier stopp om du har holdt alt for deg selv i alle disse årene.

Får hjelp av lege og psykolog men det tar tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...