Gå til innhold

Hva ønsker du deg i julegave i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriv hva som helst, ønsker du deg flere ting så kjør på. Black friday varer heldigvis noen dager til så jeg trenger tips til både meg selv og venner :D 

(snille barn, en klem osv. utgår ;) )

Anonymkode: 0f5c3...a4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skriv hva som helst, ønsker du deg flere ting så kjør på. Black friday varer heldigvis noen dager til så jeg trenger tips til både meg selv og venner :D 

(og legg gjerne ved linker .. dersom du har mulighet/gidder)

Skrevet

Ikke så mye. Har rotet bort pulsbeltet så har ønsket meg et nytt. Ellers lite. 

Nicklusheletida
Skrevet

Det var en lik tråd 29 september.  I tillegg til det jeg svarte da, ønsker jeg meg snø. 

Skrevet

Ønsker meg en platespiller og LP plater, og en "jomfru" i nød. 

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg har ønsket meg opplevelser som f.eks middag, kafebesøk, kino og ellers skjærefjøl i tre og noe god te. 

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (15 minutter siden):

Det var en lik tråd 29 september.  I tillegg til det jeg svarte da, ønsker jeg meg snø. 

Okei? Du får unnskylde da, jeg visste ikke at det var en tilsvarende tråd oppe for 2 måneder siden.

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (27 minutter siden):

Ikke så mye. Har rotet bort pulsbeltet så har ønsket meg et nytt. Ellers lite. 

Hva er det? Hørt om pulsklokke men ikke belte?

𝚂 𝚔 𝚢 skrev (6 minutter siden):

Jeg har ønsket meg opplevelser som f.eks middag, kafebesøk, kino og ellers skjærefjøl i tre og noe god te. 

Skjærefjøl er egentlig en super gave, så lenge det er skikkelig kvalitet. Takk for supert tips!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det? Hørt om pulsklokke men ikke belte?

Skjærefjøl er egentlig en super gave, så lenge det er skikkelig kvalitet. Takk for supert tips!

Pulsbelte har man rundt brystet for å måle nøyaktig puls. Den er koblet til klokken. Pulsen blir ikke nøyaktig på en pulsklokke uten belte. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Pulsbelte har man rundt brystet for å måle nøyaktig puls. Den er koblet til klokken. Pulsen blir ikke nøyaktig på en pulsklokke uten belte. 

Det vet jeg, men bruker aldri pulsklokken til puls :) Belte var noe nytt for meg, men jeg ser at det trenger jeg ikke. Trener du mye?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det vet jeg, men bruker aldri pulsklokken til puls :) Belte var noe nytt for meg, men jeg ser at det trenger jeg ikke. Trener du mye?

Vanligvis, men ikke så mye to siste år. Har tenkt til å gjøre noe med det så snart foten min er ferdig å gro. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ønsket meg egenlig ikke noe spesielt, men ettersom mannen spurte så ønsket jeg meg en skikkelig skreddersaks, de koster flesk. Rett etter at jeg hadde sendt ham lenka så hørte jeg bekreftelsestrudelutten fra Vipps fra stolen ved siden av meg. 😂

Skrevet (endret)
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Jeg ønsket meg egenlig ikke noe spesielt, men ettersom mannen spurte så ønsket jeg meg en skikkelig skreddersaks, de koster flesk. Rett etter at jeg hadde sendt ham lenka så hørte jeg bekreftelsestrudelutten fra Vipps fra stolen ved siden av meg. 😂

Haha. Blir som både mamma og pappa prøver å ikke ødelegge overraskelsen ved å si "men det er jo bare KANSKJE at du får det da". 😅 Blir ingen overraskelse. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

🤣

Anonymkode: db558...eef

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (2 timer siden):

Den lyden der er som gull i mine ører i disse tider :D 

Skrevet
Glitter skrev (6 timer siden):

Haha. Blir som både mamma og pappa prøver å ikke ødelegge overraskelsen ved å si "men det er jo bare KANSKJE at du får det da". 😅 Blir ingen overraskelse. 

Jeg pleier å få det jeg ønsker meg, så noen overraskelse hadde det uansett ikke blitt, men veldig koselig. 😄

Skrevet

Jeg har ønsket med Grunnbok til Hellstrøm og ny dunjakke av mannen.

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (Akkurat nå):

Jeg har ønsket med Grunnbok til Hellstrøm og ny dunjakke av mannen.

Den boka var et helt herlig tips, gikk rett å kjøpte den til en venninne som elsker matlaging, takk! :) Jeg har selv den til ingrid espelig hovig, ...begynner å dra litt på åra både jeg og boka :D 

AnonymBruker
Skrevet
On 11/29/2025 at 5:40 PM, AnonymBruker said:

Ingen ting. Har selv råd til å kjøpe det har lyst på.

Anonymkode: f8cfa...c36

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...