AnonymBruker Skrevet 30. november Skrevet 30. november Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 70a2a...60e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november Skrevet 30. november 6 minutes ago, AnonymBruker said: Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 70a2a...60e Nei. Anonymkode: 5df4f...108 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. november Skrevet 30. november Skattetrekket avhenger av årsinntekten. Hvis denne ikke plutselig har økt og/eller du plutselig har trukket mindre skatt, blir det ingen skattesmell. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 30. november Skrevet 30. november Det er lenge siden jeg ble ufør. Men da jeg ble det, ble det trukket 50% skatt av etterbetalingen. Så jeg fikk stort igjen på skatten året etter. Hadde jeg vært TS hadde jeg ringt NAV og spurt hvordan det foregår nå. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 70a2a...60e Det unngår du ved å logge deg inn på skatteetaten og se hva skatteprosenten din er på, i kombinasjon med hva du har av inntekt. Worriesome Plenty 2 skrev (5 minutter siden): Det er lenge siden jeg ble ufør. Men da jeg ble det, ble det trukket 50% skatt av etterbetalingen. Så jeg fikk stort igjen på skatten året etter. Hadde jeg vært TS hadde jeg ringt NAV og spurt hvordan det foregår nå. Nav styrer ikke din skatteprosent, det gjør du selv. Anonymkode: a999f...0c9 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 30. november Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det unngår du ved å logge deg inn på skatteetaten og se hva skatteprosenten din er på, i kombinasjon med hva du har av inntekt. Nav styrer ikke din skatteprosent, det gjør du selv. Anonymkode: a999f...0c9 Jeg ble trukket 50% uten å regulere selv. Nå er det riktignok lenge siden. Mulig det har blitt forandringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.