Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som jeg blir alene i jula for første gang.  Det føles både godt og vondt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden var jeg det, og det var utrolig fint. Kjøpte gave til meg selv og lagde skikkelig god mat, handla inn snop og kjempe koset meg :) jeg er alene på nyttårsaften og romjulen i år: jeg synes det er fint. :) 

Anonymkode: 17558...e32

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg skal også være alene på julaften. No big deal, synes jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (17 minutter siden):

Jeg skal også være alene på julaften. No big deal, synes jeg. 

Det synes jeg også, so what liksom. Det er liksom en vanlig "helg"-type dag. Og så forsøker man å gjøre det så ok man kan okke som :) 

Skrevet

Er ikke alene på julaften, men er mye alene i romjulen. Jeg prøver å gjøre det hyggelig med lys, musikk, mat, og julefilmer. Ser alltid på Harry Potter i romjulen. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (5 timer siden):

Er ikke alene på julaften, men er mye alene i romjulen. Jeg prøver å gjøre det hyggelig med lys, musikk, mat, og julefilmer. Ser alltid på Harry Potter i romjulen. :)

Harry Potter har jeg aldri forstått meg på 😅Home Alone derimot🥰

Anonymkode: 65593...ba4

Skrevet

Eller Hjelp det er juleferie! med Clark Griswold og familien.

AnonymBruker
Skrevet

Everybody skrev (2 minutter siden):

elsker den filmen over alt på jord :D

vi må ikke glemme die hard 2 og love actually

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (1 time siden):

Den er fantastisk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker Harry Potter! Begynte nettopp på lydbøkene for tredje gang (eller er det fjerde?), har lest bøkene flere ganger og selvsagt sett alle filmene. 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

At det går an!

😅

Skrevet

Harry Potter er superkoselig! Spesielt de to første filmene er jo veldig jule-aktige, synes jeg.

Bøkene er selvsagt best (på engelsk).

Skrevet

Hvis jeg skulle vært alene i jula så hadde jeg kjøpt meg noen gode Fjordlandmiddager, kjøpt nøtter og sjokolade og sett noen bra filmer og kost meg.  Men hadde nok følt meg litt ensom.  Men dagene går heldigvis fort og plutselig er det hverdager igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Har prøv å "feire" julaften alene er par ganger. Det ble bare trist. Bedre å ta julaften som en vanlig dag. Lage noe godt til middag (ikke julemat), se en god film, lese en bok, høre musikk, og bare slappe av.

Anonymkode: 52008...b17

Skrevet

Jeg forstår godt at det føles ensomt å være alene i jula hvis man er alene hvert år og ikke har noen.

Men må innrømme at for meg hadde det faktisk vært ganske herlig å være alene èn jul. Slappe av hjemme, spise god julemat, se på TV og bare slappe helt av. Nyte julestemning og julepynt og reflektere. Få ro.

I år skal samboer og jeg til bror, men neste år har vi tenkt å feire alene bare oss to. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...