cathlin Skrevet 7. desember Forfatter Skrevet 7. desember påskelilje skrev (18 timer siden): men for å sjekke det, må jeg vel til med badekar og gjenta Arkimedes' forsøk 🤣 Det syns jeg du skal gjøre! 😄 1 Siter
påskelilje Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember cathlin skrev (29 minutter siden): Det syns jeg du skal gjøre! 😄 Skal avgi rapport dersom jeg gjør forsøket. Hadde jo vært litt gøy! 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember Forfatter Skrevet 7. desember påskelilje skrev (17 minutter siden): Skal avgi rapport dersom jeg gjør forsøket. Hadde jo vært litt gøy! Ja, hva skal du ellers med et badekar 0 Siter
påskelilje Skrevet 7. desember Skrevet 7. desember cathlin skrev (4 timer siden): Ja, hva skal du ellers med et badekar Hahaha 🤣🤣🤣 Stjernekommentar! Vel... da kjenner du ikke meg! Badekaret er yndlingsstedet mitt i huset. Bruker det vel 4-6 dager i uka 😵🙃😅 Vet ikke helt om jeg vil ofre såpass mye varmtvann på et sånt eksperiment, det holder vel å bruke bøtte 😅 Trenger vel ikke bruke varmtvann heller forresten... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember Skrevet 8. desember påskelilje skrev (9 timer siden): Hahaha 🤣🤣🤣 Stjernekommentar! Vel... da kjenner du ikke meg! Badekaret er yndlingsstedet mitt i huset. Bruker det vel 4-6 dager i uka 😵🙃😅 Vet ikke helt om jeg vil ofre såpass mye varmtvann på et sånt eksperiment, det holder vel å bruke bøtte 😅 Trenger vel ikke bruke varmtvann heller forresten... Gjør det når du skal bade da vel! 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. desember Skrevet 8. desember Lillemus skrev (3 timer siden): Gjør det når du skal bade da vel! Jeg pleier jo ikke å fylle det breddfullt 😅😅😅 En må jo måle volumet av det som brødforma fortrenger når den senkes i vann 🤩 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember Skrevet 8. desember påskelilje skrev (1 time siden): Jeg pleier jo ikke å fylle det breddfullt 😅😅😅 En må jo måle volumet av det som brødforma fortrenger når den senkes i vann 🤩 Bruk en balje som du setter i badekaret. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.