Gå til innhold

Amerika har tapt seg.

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Da jeg var tenåring drømte jeg litt om å bo i USA, men ikke nå lenger. Det virker som mye har gått feil vei. Kanskje i enda større grad en resten av verden.

Hadde du noen gang en drøm om å bo i statene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen jeg kjenner som har vært der mye mente at jeg ville like meg der. Men det var før Trump ble president.

Skrevet

Har tent noen ganger at det hadde vært fint med et år i Montana eller Wyoming. Under Trump er det helt uaktuelt. 

Skrevet

Er helt enig. Hadde planlagt vinterferien i år der, men dro til Canada i stedet. Kommer ikke på tale å dra dit så lenge Trump styrer landet (eller noe i den gutteklubben han har med seg JD Vance/Hegseth osv.). De ødelegger landet totalt.

Anonymkode: 17e0a...77c

Skrevet

Jeg drømte om å gå på college i USA. Jeg har også drømt om å bo der etterpå, jeg føler at Norge er et så lite land at det ofte bare finnes én akseptert måte å være på, eller gjøre ting på. I USA er det så stort mangfold, så uansett hvordan man vil leve livet sitt, så finnes det likesinnede.

Jeg drømmer ikke lenger om USA jeg heller. Jeg har ikke lyst til å reise dit i det hele tatt så lenge dagens regime består. Jeg synes det er skummelt å se hvordan et stort land kan forfalle på den måten. Vi må aldri ta demokratiet for gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...