AnonymBruker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember Har lagt merke til at det er en ansatt som konsekvent aldri hilser på meg i kassen. Hilser på de som er foran og bak i køen, men aldri på meg, selv om jeg sett rett på vedkommende. Er det noe slags hilse-nekt vendetta dette? Anonymkode: ff5f1...269 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember Hilser du på den ansatte, da? Anonymkode: 75442...188 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember 19 minutes ago, AnonymBruker said: Hilser du på den ansatte, da? Anonymkode: 75442...188 Regelen er at den ansatte hilser først (etter at forrige kunde er betjent). Anonymkode: ff5f1...269 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Regelen er at den ansatte hilser først (etter at forrige kunde er betjent). Anonymkode: ff5f1...269 Hvor har du det fra? Aldri hørt om en slik regel. Anonymkode: 75442...188 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noe slags hilse-nekt vendetta dette? Hvorfor spør du ikke bare vedkommende direkte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember 36 minutes ago, AnonymBruker said: Hvor har du det fra? Aldri hørt om en slik regel. Anonymkode: 75442...188 Det er en allmenn regel. Anonymkode: ff5f1...269 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er en allmenn regel. Vi har ikke slike "allmenne regler" i Norge, men det kan være en del av de ansattes arbeidsinstruks. 0 Siter
Sokk Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Regelen er at den ansatte hilser først (etter at forrige kunde er betjent). Anonymkode: ff5f1...269 Kanskje du glemmer å gi øyekontakt til den ansatte? De gidder nok ikke si hei til en jakke eller en arm. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er en allmenn regel. Anonymkode: ff5f1...269 Den kan ikke være særlig allmenn når det ikke ser ut som om noen har hørt om den. Hvor har du den regelen fra? Anonymkode: 75442...188 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er en allmenn regel. Anonymkode: ff5f1...269 Den "allmenne" regelen tror jeg finnes bare i ditt hode. 1 Siter
Glitter Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember Den ansatte skal si hei tii kunden sin. Det er en instruks man får som arbeidstaker. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember Vi lærte ingenting om slike hilse regler da jeg jobbet på rema. 0 Siter
Everybody Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember (endret) Det samme skjedde med en kamerat av meg. Hun i kassa hilset og snakket med alle unntatt han. Hun bare holdt helt kjeft, sa ingenting. Bare slang en pose når han ba om det til slutt, det skjedde flere ganger. 😂 Endret 3. desember av Everybody 0 Siter
Glitter Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember Worriesome Plenty 2 skrev (12 timer siden): Vi lærte ingenting om slike hilse regler da jeg jobbet på rema. Rart. Jeg har jobbet på flere typer butikker og alle sjefene sa at det var viktig og en selvfølge. 1 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember Glitter skrev (9 minutter siden): Rart. Jeg har jobbet på flere typer butikker og alle sjefene sa at det var viktig og en selvfølge. Jeg tror aldri jeg har møtt en sur og grinete person i hvilken som helst skranke i noen butikk. Og jeg prøver å være blid og imøtekommende i egen skranke også, det er en selvfølge, men innimellom holder det hardt. 0 Siter
Glitter Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember Lillemus skrev (1 minutt siden): Jeg tror aldri jeg har møtt en sur og grinete person i hvilken som helst skranke i noen butikk. Og jeg prøver å være blid og imøtekommende i egen skranke også, det er en selvfølge, men innimellom holder det hardt. Hehe ja det kan være hardt av og til. 😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.