AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Har dere begynt å bake til jul? Jeg har begynt og har laget smultringer og krumkaker. I helga blir det pepperkaker tenker jeg. Anonymkode: f8f92...8bb 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Bruker å bake trippel sjokoladekjeks hver jul (selv om det jo egentlig ikke er direkte julebakst da). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Skal lage delfiakake, og steke potetlefser. Ellers går det ikke så mye småkaker her, kjøper litt pepperkaker før jul, det er nesten det eneste. Anonymkode: 4cfa8...59e 0 Siter
Sokk Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Jeg skal lage pepperkaker hos foreldrene mine sammen med barna nå til helgen, også blir det kanskje marsipan hos dem helgen etter også hvis det passer seg sånn. Jeg tror ikke jeg lager noe her hjemme i år, jeg må rett og slett prioritere ressursene mine litt. Også hater jeg å kaste mugne julekaker som har stått i mange måneder… 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Jeg tenkte jeg skulle lage havreflarn og kokosmakroner. Det er det vi spiser. Og julekaker, det er nydelig med geitost. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Har bakt vørterbrød og har omsider klart å få til bortimot presentable berlinerkranser! Skal også lage troika og noen havrekjeks med sjokoladebiter og mannen skal lage sine fantastiske sjokoladeboller (en ekstremt mye bedre utgave av risboller). Han har også snakket om en spesiell gresk (?) sjokoladekake, så vi får se. 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 Jeg har laget mandelmakroner og brune pinner/martinestenger. Og så har jeg fått krumkaker og sjokoladecoockies (vi var tre som bakte sammen). I helga skal jeg lage sitronkjeks og kokosmakroner 🌲🌟🤩 0 Siter
Kayia Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har dere begynt å bake til jul? Jeg har begynt og har laget smultringer og krumkaker. I helga blir det pepperkaker tenker jeg. Anonymkode: f8f92...8bb Jeg skal bake i helgen og til uka. Baker ikke all verden, det går ikke så mye småkaker her, men tenker å bake krumkaker, kolapinner og bordstabelse. I tillegg baker jeg hvetebrød med rosiner og rugbrød. De siste årene har jeg droppet å bake vanlig grovbrød og heller kjøpt surdeigsbrød hos bakeren et kvartal unna. 0 Siter
Glitter Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 Skal bake pepperkaker med barna neste helg. Også julebrød uten rosiner og sukater på lillejulaften. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 Bakte litt forrige helg, og delte alt med noen kjente som er syke for tida. Siden vi da ikke har så mange av hvert slag, er det en sjanse for at det blir spist opp. Jeg vil heller ha sjokolade Og lakris og Bridgeblanding Jeg bakte Berits brune pinner, kromkaker, havreflarn og smultringer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 Jeg kjøper noe, baker kun julekaker. Spiser egentlig lite småkaker, spiser mye mer av små marsipan og slikt. Anonymkode: 42354...696 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 Ja, det har jeg. Årets største tålmodighetsprøve. Jeg er ikke laget for dette. Denne har jeg døpt " Negerfitta" Og så ble det noen krumkaker også etter timesvis på kjøkkenet. 3 Siter
Frigg Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Ja, det har jeg. Årets største tålmodighetsprøve. Jeg er ikke laget for dette. Denne har jeg døpt " Negerfitta" Og så ble det noen krumkaker også etter timesvis på kjøkkenet. Synes du virkelig at dette er morsomt og passende å skrive på internett? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.