Gå til innhold

Julebakst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere begynt å bake til jul? Jeg har begynt og har laget smultringer og krumkaker. I helga blir det pepperkaker tenker jeg. 

Anonymkode: f8f92...8bb

Videoannonse
Annonse
𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Bruker å bake trippel sjokoladekjeks hver jul (selv om det jo egentlig ikke er direkte julebakst da).

AnonymBruker
Skrevet

Skal lage delfiakake, og steke potetlefser. Ellers går det ikke så mye småkaker her, kjøper litt pepperkaker før jul, det er nesten det eneste. 

Anonymkode: 4cfa8...59e

Skrevet

Jeg skal lage pepperkaker hos foreldrene mine sammen med barna nå til helgen, også blir det kanskje marsipan hos dem helgen etter også hvis det passer seg sånn. Jeg tror ikke jeg lager noe her hjemme i år, jeg må rett og slett prioritere ressursene mine litt.

Også hater jeg å kaste mugne julekaker som har stått i mange måneder…

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle lage havreflarn og kokosmakroner.  Det er det vi spiser.  Og julekaker, det er nydelig med geitost.

Skrevet

Har bakt vørterbrød og har omsider klart å få til bortimot presentable berlinerkranser! Skal også lage troika og noen havrekjeks med sjokoladebiter og mannen skal lage sine fantastiske sjokoladeboller (en ekstremt mye bedre utgave av risboller). Han har også snakket om en spesiell gresk (?) sjokoladekake, så vi får se.

Skrevet

Jeg har laget mandelmakroner og brune pinner/martinestenger. Og så har jeg fått krumkaker og sjokoladecoockies (vi var tre som bakte sammen).

I helga skal jeg lage sitronkjeks og kokosmakroner 🌲🌟🤩

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...