psykedeliker Skrevet 5. desember Skrevet 5. desember Vhanja skrev (3 minutter siden): Men det er når et lite mindretall får så mye makt og en så sterk stemme at konsekvensen kan bli at en mann kan komme inn i kvinnegarderoben bare ved å si at han "identifiserer seg som kvinne/trans". Har du noen eksempler på at dette har skjedd i Norge? Vhanja skrev (3 minutter siden): Når behovet for å tilfredsstille ropene til en bitteliten minoritet blir så stort at man ignorerer behovene og ønskene til kvinner generelt, da har vi et problem. Nei, det egentlige problemet er at såkalte vanlige folk ikke krever sine grunnlovsrettigheter i det daglige. 0 Siter
Vhanja Skrevet 5. desember Skrevet 5. desember psykedeliker skrev (2 minutter siden): Har du noen eksempler på at dette har skjedd i Norge? Nei, det egentlige problemet er at såkalte vanlige folk ikke krever sine grunnlovsrettigheter i det daglige. Ikke foreløbig, men jeg frykter at det kommer hit også. Det beste er om jeg tar feil. Jeg orker ikke forholde meg til dine teoretiske kommentarer som ikke har noe hold i den virkelige verden. Mitt innlegg var mest ment til andre som leser. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 5. desember Skrevet 5. desember Vhanja skrev (12 minutter siden): Jeg orker ikke forholde meg til dine teoretiske kommentarer som ikke har noe hold i den virkelige verden. Om du ønsker å leve i ignoranse og uvitenhet er ditt eget valg. I et liberalt demokrati er det lov å gjøre ukloke valg. 0 Siter
ISW Skrevet 5. desember Skrevet 5. desember Akkurat på dette området er jeg ekstremt lite woke. Jeg gir egentlig katta i hva man føler seg som og identifiserer seg med, for fysikken overstyrer. Har du penis, er du mann. Har du vagina, er du kvinne. Så har jeg full forståelse for identitetskriser, transseksualitet, osv - og at det er vondt og vanskelig for den enkelte. Men for å bruke et litt flåsete eksempel, om en person etter noen halvlitere på byen føler seg som milliardær, så er ikke vedkommende milliardær likevel. Tallene på kontoutskriften er et uomtvistelig faktum, akkurat som det vedkommende har mellom beina er et uomtvistelig faktum. Så skjønner jeg også at dette er et lite politisk korrekt ståsted i 2025. Men det er min mening som jeg har full rett til å ha. 8 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember Skrevet 5. desember https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/n1RdjQ/kan-en-laerer-bruke-uttrykkene-mannlig-kjoennsorgan-og-kvinnelig-kjoennsorgan-i-undervisningen-helst-ikke-sier-staten Anonymkode: f439b...bab 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.