Gå til innhold

Er 2025 ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...blitt slik du ønsket?

Hvilke endringer vil du gjøre i 2026?

Anonymkode: 72496...82d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, 2025 har ikke blitt helt som jeg kunne ønske. I 2026 håper jeg å holde meg frisk, skal gjøre så godt jeg kan. 

Skrevet

Nei, ikke et godt år. Uforklarlig sykdom og mistet en jeg trodde var en venn. Har heller ikke så stor tro på neste år! Så samme om det heter 2026 eller 2029. 

Anonymkode: 86302...b7c

Skrevet

Både og. Jeg har flyttet, blitt samboer og forlovet meg. Det er en gave å ha det så godt på den kanten.

Samtidig kjenner jeg at jeg er mer utmattet og plages mer av den. Det er vanskelig.

To innleggelser i år mot fire i fjor. Men de to årene før hadde jeg ingen innleggelser så jeg er ikke helt fornøyd med to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...