Gå til innhold

Familien skal ha julebesøk. Jeg er ikke bedt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (6 timer siden):

Fastlåste konflikter er vonde - og ofte vanskelige å løse. Dere har sannsynligvis rukket å såre hverandre, og da kan det være vanskelig å finne en vei videre. 

Dersom du ønsker å bli invitert, så synes jeg du skal si i fra om det. Kanskje har de unnlatt å invitere fordi de regner med at du vil avvise?Hvordan vet du forresten om invitasjonen dersom du ikke har kontakt med dem? Eller det et søsken du har kontakt med?

Ja, har gitt opp. Nei, jeg ser bare hva de gjør og at jeg ikke er inkludert. Har fått vite det av en annen i slekten som sa det. Og jeg har ikke fått noe invitasjon. 

Anonymkode: 120a5...079

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det å føle seg så alene er det såreste jeg har opplevd når du trodde du hadde noen som var der for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi hadde en diskusjon for en tid tilbake hvor jeg prøvde å ta opp mine tanker om oss. Det endte dårlig. Jeg gikk. Ikke snakket med dem siden. Måneder siden. Ingen har tatt kontakt. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har valgt meg vekk. Merker det på alt de gjør og hva de viser meg. Så jeg har gitt opp. Har ingen livet mitt. Har prøvd å ta opp. Dette er ting og urett opp igjennnom oppveksten. Har ikke prøvd familierådgiver. Skulle ønske jeg hadde en familie som brydde seg om meg. 

Det er du som har valgt dem bort.  Ser du ikke sammenhengen i de to innleggene?

Anonymkode: be23a...3bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er du som har valgt dem bort.  Ser du ikke sammenhengen i de to innleggene?

Anonymkode: be23a...3bd

Nei, jeg gikk men har ikke valgt dem vekk. De viser at de misliker meg og da har jeg holdt meg unna og nå med å ikke be meg. De har valgt det andre barnet og ikke meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, jeg gikk men har ikke valgt dem vekk. De viser at de misliker meg og da har jeg holdt meg unna og nå med å ikke be meg. De har valgt det andre barnet og ikke meg. 

Du gikk og har ikke kontaktet dem i etterkant. Da har du også valgt dem bort. Det er i hvert fall veldig lett og forståelig at de tolker det slik. 

Anonymkode: 0b150...30c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...