Gå til innhold

Handler du på Temu e.l?

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Det gjør ikke jeg. Virker som de har mye usikker produkter. Mtp gift, brann osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det, men ikke nå lenger. Fryktelig dårlig kvalitet. Man får det man betaler for. 

Skrevet

Jeg går ut fra at Donald Trump handler mye der. Kjøper inn klokker for 10 dollar stykket, skriver TRUMP på dem, og selger dem for 100.000 dollar til idiot-tilhengerene sine. I alle fall ser det sånn ut.

Selv har jeg aldri besøkt Temu sine sider, og følgelig heller aldri kjøpt noe der.

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Det gjør ikke jeg. Virker som de har mye usikker produkter. Mtp gift, brann osv.

Har kjøpt noe hobby-artikler, men klær, hudpleie og slike ting kjøper jeg ikke.

Skrevet

Nrk hadde en artikkel for en liten stund siden, som anbefales. De bestilte noen saker, og returnerte dem med sammen med en sporingsbrikke. Jeg skal aldri handle på Temu etter å ha lest den reportasjen.

Skrevet

Handler ikke på Temu, men dersom jeg gjør, skal jeg i hvert fall aldri returnere eller klage på en eneste vare. 

Anonymkode: 186d4...a5b

Skrevet

Jeg handler mye på temu i perioder. Har kjøpt veldig mye klistermerker, de er ikke særlig overraskende i god kvalitet.

Jeg har kjøpt endel bordpynt nå til jul og nyttår. Det blir noen bomkjøp innimellom, men det er vel forventet. Somregel er det min egen feil som ikke har lest nøye på den virkelige størrelsen og bare sett på bildet.

Skrevet

Nei, har aldri kjøpt noe der og kommer heller ikke til å gjøre det.

Skrevet

Ja. Enkelte små tekniske duppeditter hvor kvaliteten knapt spiller noen rolle.

La oss si du mangler en vingemutter med 1/4" gjenger for å fikse et stativ. Det er grenser for hvor dårlig den kan være.

Skrevet

Jeg handler på Temu, stort sett klær og sko og småting som tablettdeler, kjøkkenredskaper i tre, noe julepynt i fjor.  Jeg har returnert varer engang, men stort sett gir jeg bort feilkjøp av størrelse osv.  

Skrevet

Gjort det en gang, men det blir nok med den. En av fire ting jeg kjøpte fungerer til forventning. Hvor lenge det varer gjenstår å se. Ellers kjøpte jeg en lupe som skulle forstørre 5x - hvilket den absolutt ikke gjorde. Sammenlignet med en jeg har som forstørrer 3x, og dem oppleves sterkere. Skjermbeskyttere til mobilen skulle ha innsynsbeskyttelse, men denne var laber. Handler heller på eBay hvor jeg vet at jeg kan få ok varer om jeg er litt selektiv. 

Skrevet

Én gang for ikke lenge siden. Produktene var bedre enn forventet. Synes det var mye for pengene. Men tenker det kanskje er noe man ikke bør gjøre av en rekke grunner så skal forsøke unngå å gjøre det igjen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...