Worriesome Plenty 2 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg ga opp å kjøre for 8 år siden. Fire bulker på ett år og OCD om kjøring som førte til ett par nestenulykker. Nå bor jeg sentralt og det er veldig mye kollektivtransport her, så det er mindre problemer med å ikke ha bil. Men husk dette, skader du noen i trafikken blir det dyrt både de menneskelige og økonomiske kostnadene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Fru2020 skrev (31 minutter siden): Fordi jeg er syk og far ikke fungerer tilfredsstillende som omsorgsperson. Ok, takk. God bedring❤️ Anonymkode: 06701...cc3 0 Siter
Fru2020 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ok, takk. God bedring❤️ Anonymkode: 06701...cc3 Takk❤️ 0 Siter
Fru2020 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (12 minutter siden): Jeg ga opp å kjøre for 8 år siden. Fire bulker på ett år og OCD om kjøring som førte til ett par nestenulykker. Nå bor jeg sentralt og det er veldig mye kollektivtransport her, så det er mindre problemer med å ikke ha bil. Men husk dette, skader du noen i trafikken blir det dyrt både de menneskelige og økonomiske kostnadene. En utfordring for meg er at utmattelsen og gjør det vanskelig med kollektivtrafikk så jeg satser på å begynne å kjøre igjen. Sannsynligvis i januar når julen er over. Januar er jo en rolig måned tenker jeg så da bør det være mulig å hente seg inn igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Fru2020 skrev (10 timer siden): Det sitter veldig langt inne å la sønnen min være mer hos sin far. Far er ikke en god far. Han overser sønnen, han lager ikke mat/kjøper ikke inn mat, det er så skittent der at sønnen min ikke vil dusje. Generelt mistrives sønnen min veldig hos far. Far har fått massiv veiledning. Barnevernet har bare avsluttet alle tiltak hos far fordi det har ingen innvirkning. Jeg har gitt beskjed til barnevernet at jeg ikke kan kjøre nå en periode. De sa at de skal diskutere det på et senere tidspunkt. Selv om det er nå vi trenger mer hjelp. Heldigvis er det snart ferie. Jeg ville aldri latt sønnen min være hos en slik far. Anonymkode: 06701...cc3 0 Siter
Fru2020 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ville aldri latt sønnen min være hos en slik far. Anonymkode: 06701...cc3 Sønnen min er stor nok til å velge selv. Men det er grunnen til at jeg ikke anser det som en løsning å si til sønnen min at han må være mer hos far fordi jeg ikke kan kjøre. Far er veldig glad i sønnen min og gjør så godt han kan. Han har også en samboer som sønnen min er veldig glad i så ting er ikke svart hvitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fru2020 skrev (1 time siden): Sønnen min er stor nok til å velge selv. Men det er grunnen til at jeg ikke anser det som en løsning å si til sønnen min at han må være mer hos far fordi jeg ikke kan kjøre. Far er veldig glad i sønnen min og gjør så godt han kan. Han har også en samboer som sønnen min er veldig glad i så ting er ikke svart hvitt. Akkurat. Du skrev at far overser sønnen. Det var det jeg reagerte mest på. Anonymkode: 06701...cc3 0 Siter
Fru2020 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat. Du skrev at far overser sønnen. Det var det jeg reagerte mest på. Anonymkode: 06701...cc3 Akkurat det punktet er veldig komplisert og på ingen måte svart hvitt. Men jeg satser på at vi finner en alternativ måte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fru2020 skrev (55 minutter siden): Akkurat det punktet er veldig komplisert og på ingen måte svart hvitt. Men jeg satser på at vi finner en alternativ måte Det høres krevende ut. Hold ut. Anonymkode: 06701...cc3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.