AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 Skrevet 8. desember 2025 Kult, woke, eller helligbrøde? Eller bare pinlig? Reklame fra Posten: Anonymkode: 749c0...764 0 Siter
Fru2020 Skrevet 8. desember 2025 Skrevet 8. desember 2025 Nei, den var koselig❤️ Men jeg liker ikke at de gjør julenissen litt skitten i fargene. Enten klar rød og hvit som colanissen eller en helbarka fjøsnisse. 1 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2025 Skrevet 8. desember 2025 Den var kjempefin! ❤️ Og når nissen spilles av selveste Terje Strømdal, som er homofil, så passet det jo bare ekstra godt. En flott mann! 3 Siter
Grendel Skrevet 8. desember 2025 Skrevet 8. desember 2025 St. Nikolaus var vel biskop i Tyrkia tror jeg. Han valgte riktignok bort kvinner til fordel for et liv blant brødre, glitter og stas, men det er fordomsfullt å bare anta at han var homofil av den grunn. 1 Siter
nachnoo Skrevet 8. desember 2025 Skrevet 8. desember 2025 Jeg blir kvalm av påtrengende politisk korrekthet uansett hva det handler om. 5 Siter
Fru2020 Skrevet 8. desember 2025 Skrevet 8. desember 2025 nachnoo skrev (Akkurat nå): Jeg blir kvalm av påtrengende politisk korrekthet uansett hva det handler om. Dette har vel ingenting med politisk korrekthet å gjøre? Dette er en helt vanlig kjærlighetshistorie, (sånn rent bortsett fra at den ene parten er nissen😉)og kjærlighetshistorier hører julen til synes jeg. 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 8. desember 2025 Skrevet 8. desember 2025 Klarer ikke få noe i nærheten av sterke følelser av dette hverken den ene eller den andre veien, og det er jeg glad for. 2 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 Gamle gubber må da gjerne kline sammen, men det vekker ikke noe i meg. Jeg synes ikke den var vakker. Men folk må da kline med hvem de vil. 0 Siter
Vendi Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 Jeg synes den er litt rar, på grensa til ekkel. Julenissen har da nissemor hjemme som venter og stuller med sitt. Denne filmsnutten kødder med min oppfatning av hvem nissen er 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 Samboeren reagerte som nachnoo. Han ble kvalm, sa han. Jeg skjønner ikke vitsen med den og tittet vekk. Jeg har ikke behov for å få det servert inn i stua mi. 1 Siter
cilie Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 nachnoo skrev (11 timer siden): Jeg blir kvalm av påtrengende politisk korrekthet uansett hva det handler om. Ja, jeg tror det dessverre bikker i motsatt retning når det blir slik. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 Skrevet 9. desember 2025 Syntes reklamen var søt, på lik linje som at jeg syntes den var søt om det var et heterofilt par i den. Det bryr meg ingenting hvilken legning noen har i en reklame, det er jo ikke det som er det viktige i den. Anonymkode: 5ae55...938 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.