AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kult, woke, eller helligbrøde? Eller bare pinlig? Reklame fra Posten: Anonymkode: 749c0...764 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nei, den var koselig❤️ Men jeg liker ikke at de gjør julenissen litt skitten i fargene. Enten klar rød og hvit som colanissen eller en helbarka fjøsnisse. 1 Siter
Lillemus Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Den var kjempefin! ❤️ Og når nissen spilles av selveste Terje Strømdal, som er homofil, så passet det jo bare ekstra godt. En flott mann! 2 Siter
Grendel Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden St. Nikolaus var vel biskop i Tyrkia tror jeg. Han valgte riktignok bort kvinner til fordel for et liv blant brødre, glitter og stas, men det er fordomsfullt å bare anta at han var homofil av den grunn. 0 Siter
nachnoo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg blir kvalm av påtrengende politisk korrekthet uansett hva det handler om. 2 Siter
Fru2020 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Jeg blir kvalm av påtrengende politisk korrekthet uansett hva det handler om. Dette har vel ingenting med politisk korrekthet å gjøre? Dette er en helt vanlig kjærlighetshistorie, (sånn rent bortsett fra at den ene parten er nissen😉)og kjærlighetshistorier hører julen til synes jeg. 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Klarer ikke få noe i nærheten av sterke følelser av dette hverken den ene eller den andre veien, og det er jeg glad for. 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Gamle gubber må da gjerne kline sammen, men det vekker ikke noe i meg. Jeg synes ikke den var vakker. Men folk må da kline med hvem de vil. 0 Siter
Vendi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg synes den er litt rar, på grensa til ekkel. Julenissen har da nissemor hjemme som venter og stuller med sitt. Denne filmsnutten kødder med min oppfatning av hvem nissen er 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Samboeren reagerte som nachnoo. Han ble kvalm, sa han. Jeg skjønner ikke vitsen med den og tittet vekk. Jeg har ikke behov for å få det servert inn i stua mi. 1 Siter
cilie Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden nachnoo skrev (11 timer siden): Jeg blir kvalm av påtrengende politisk korrekthet uansett hva det handler om. Ja, jeg tror det dessverre bikker i motsatt retning når det blir slik. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.