Gå til innhold

Hva tenker du om at julenissen nå er blitt homofil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kult, woke, eller helligbrøde? Eller bare pinlig?

Reklame fra Posten:

Anonymkode: 749c0...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den var koselig❤️

Men jeg liker ikke at de gjør julenissen litt skitten i fargene. Enten klar rød og hvit som colanissen eller en helbarka fjøsnisse.

Skrevet

Den var kjempefin! ❤️ Og når nissen spilles av selveste Terje Strømdal, som er homofil, så passet det jo bare ekstra godt. :) En flott mann!

Skrevet

St. Nikolaus var vel biskop i Tyrkia tror jeg. Han valgte riktignok bort kvinner til fordel for et liv blant brødre, glitter og stas, men det er fordomsfullt å bare anta at han var homofil av den grunn.

Skrevet

Jeg blir kvalm av påtrengende politisk korrekthet uansett hva det handler om.

Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Dette har vel ingenting med politisk korrekthet å gjøre? Dette er en helt vanlig kjærlighetshistorie, (sånn rent bortsett fra at den ene parten er nissen😉)og kjærlighetshistorier hører julen til synes jeg.

Drømmeautomat
Skrevet

Klarer ikke få noe i nærheten av sterke følelser av dette hverken den ene eller den andre veien, og det er jeg glad for.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Gamle gubber må da gjerne kline sammen, men det vekker ikke noe i meg. Jeg synes ikke den var vakker. Men folk må da kline med hvem de vil.

Skrevet

Jeg synes den er litt rar, på grensa til ekkel. Julenissen har da nissemor hjemme som venter og stuller med sitt. Denne filmsnutten kødder med min oppfatning av hvem nissen er ;)

Nicklusheletida
Skrevet

Samboeren reagerte som nachnoo. Han ble kvalm, sa han. Jeg skjønner ikke vitsen med den og tittet vekk. Jeg har ikke behov for å få det servert inn i stua mi. 

Skrevet
nachnoo skrev (11 timer siden):

Ja, jeg tror det dessverre bikker i motsatt retning når det blir slik. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...