Vendi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Jeg fikk fire eller fem fingre mot meg fra en bil i dag (litt vanskelig å se) Usikker på hva det betyr. Er det 4 eller 5 ganger "dra til helvete" ? 😂 Det skjedde under en liten episode på parkeringsplassen, hvor jeg gjorde en liten feil. Utsiden av hånden var vendt mot meg, så det betydde i alle fall ikke "Stopp". Endret 20 timer siden av Vendi 0 Siter
Vhanja Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det høres ut som når man løfter hendene i været fordi man er oppgitt over noe. En litt "WTF?" eller "Hva skjedde nå?"-reaksjon. Sånn noe a la dette: 1 Siter
Vhanja Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (Jeg gjør det selv, spesielt når jeg bremser i rundkjøring for en bil fra venstre, også svinger den plutselig av uten å ha på blinklysene 😅)., 0 Siter
Vendi Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden @Vhanja: Ja, det kan godt være at det var det han mente. Men fingrene var samlet. Men samme det, nå gidder jeg ikke å tenke så mye på det mer 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.