AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Datteren min kan ikke invitere meg til jul pga. at hun skal feire med svigerfamilien sin. Hun har ikke barna denne julen. Det sårer meg enormt at ikke jeg er velkommen, og jeg er redd for at noe er galt hos henne. Lurer på om jeg skal dra på storbyferie og feire på et hotell istedenfor å gråte hjemme. Anonymkode: 087f5...2d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kanskje det ikke handler om at du ikke er velkommen, men at denne julen feires julaften hos svigers Er jo ganske normalt å ta annehvert år hos familiene. Finn på å gjør noe hyggelig for deg selv, uansett om det er borte eller hjemme. Enslig julaften kan være veldig hyggelig det også Anonymkode: 5bf2b...2d9 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dumt at hun ikke kan invitere deg også. Hos oss feirer begge sider sammen etter at min mor ble enslig. Jeg tror kanskje du klarer å lage deg en fin julekveld best hjemme. Enten kle seg litt opp for seg selv, dekke bordet fint, nyte noen glass rødvin. Kanskje kjøpe et julepuslespill. Evt kan du kjøpe deg en julepysj, poppe pocorn, kjøpe masse julemarsipan og se på masse gode filmer. Die hard feks. Jeg tenker å sitte hjemme å gråte er et valg du har, eller så kan du ta valget om å lage deg en fin kveld for deg selv. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kanskje det ikke handler om at du ikke er velkommen, men at denne julen feires julaften hos svigers Er jo ganske normalt å ta annehvert år hos familiene. Finn på å gjør noe hyggelig for deg selv, uansett om det er borte eller hjemme. Enslig julaften kan være veldig hyggelig det også Anonymkode: 5bf2b...2d9 Jeg vil si at det er mest normalt å sørge for at ingen i familien ( som ikke ønsker det selv ) blir sittende alene på julaften. Jeg kan ikke forstå at det skader noen med en til rundt bordet ? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.