ISW Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nei. Helt oppriktig, så gjør Atarax ingenting annet enn å gjøre deg sløv og trøtt. Når du allerede bruker injeksjoner med AP, så har Atarax absolutt ingen nyttige tilleggseffekter mot angst. Den kan ha en viss effekt for søvn. Men også der finnes det bedre medisiner. Det siste tiåret har for øvrig de europeiske helsemyndigheter advart mot Atarax sammen med en rekke medisiner da det finnes dokumentasjon for noen hjertebivirkninger. 0 Siter
Vendi Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden ISW skrev (24 minutter siden): Nei. Helt oppriktig, så gjør Atarax ingenting annet enn å gjøre deg sløv og trøtt. Når du allerede bruker injeksjoner med AP, så har Atarax absolutt ingen nyttige tilleggseffekter mot angst. Den kan ha en viss effekt for søvn. Men også der finnes det bedre medisiner. Det siste tiåret har for øvrig de europeiske helsemyndigheter advart mot Atarax sammen med en rekke medisiner da det finnes dokumentasjon for noen hjertebivirkninger. Takk for svar. Da er det altså riktig som jeg har mistenkt. Jeg synes jeg bare blir trøtt av den, og knapt nok det. Kunne ønske jeg kunne få tilbake det jeg fikk før. Skulle nok hatt en flinkere lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.