Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden cathlin skrev (15 timer siden): Jeg må lage julemat i år til 2 stk og aner ikke hva jeg skal lage. Noen som har tips til hvordan man enklest mulig kan lage noe juleaktig spiselig? Har prøvd å steke ribbe en gang og det ble ikke særlig vellykka. Hva med juleskinke ? 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden cathlin skrev (15 timer siden): Jeg må lage julemat i år til 2 stk og aner ikke hva jeg skal lage. Noen som har tips til hvordan man enklest mulig kan lage noe juleaktig spiselig? Har prøvd å steke ribbe en gang og det ble ikke særlig vellykka. Du kan få kjøpt både ribbe og kalkunfilet i stekepose. Da er det bare å sette det i ovnen på riktig temperatur i riktig antall minutter, og så blir resultatet ok. Hvis du så koker poteter og varmer opp surkål eller rødkål og en ferdigsaus, så er du i havn. Hvis dere skal ha dessert, så finner du riskrem og rød saus i kjøledisken i de fleste butikker. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.