cappella33 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg spør fordi jeg fikk i førjuls gave som ikke passer i smak til meg (matgave) Men vet om andre som liker den type mat. Er det innenfor å gi den bort til noen jeg vet liker det eller ikke? 0 Siter
Vendi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg synes det er innafor. Bedre at noen kan få bruk for det enn at det kastes. 1 Siter
påskelilje Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Du kan helt klart gi gaven bort til en annen 😊 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja selvfølgelig er dte innafor. Jeg kaster ALDRI gaver, jeg gir videre det jeg ikke liker selv. Anonymkode: 85ff5...53d 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden selvfølgelig kan du gi det videre. Det er ikke din skyld at noen gir deg en gave du ikke likte, og ikke gi deg byttelapp. 1 Siter
cappella33 Skrevet 51 minutter siden Forfatter Skrevet 51 minutter siden Flott dere mener det samme som meg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.