AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 Skrevet 12. desember 2025 Fastlegen skrev ut noe til meg som overlegen sa at hun ikke kunne gjøre. Anonymkode: 35eed...eeb 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 12. desember 2025 Skrevet 12. desember 2025 Hvis fastlegen din skrev ut en resept til deg som du fikk tatt ut på apoteket ville jeg latt dette være beviset for hva som faktisk skjedde, ikke hva psykiateren sier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 Skrevet 12. desember 2025 Drømmeautomat skrev (1 minutt siden): Hvis fastlegen din skrev ut en resept til deg som du fikk tatt ut på apoteket ville jeg latt dette være beviset for hva som faktisk skjedde, ikke hva psykiateren sier. Hva mener du? Anonymkode: 35eed...eeb 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 12. desember 2025 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva mener du? At jeg tviler på at en psykiater formelt kan overstyre hva en fastlege skriver ut. 0 Siter
nachnoo Skrevet 12. desember 2025 Skrevet 12. desember 2025 Drømmeautomat skrev (2 timer siden): At jeg tviler på at en psykiater formelt kan overstyre hva en fastlege skriver ut. Det er til sist pasienten som bestemmer hvem han/hun vil stole på. 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 12. desember 2025 Skrevet 12. desember 2025 nachnoo skrev (4 minutter siden): Det er til sist pasienten som bestemmer hvem han/hun vil stole på. Nettopp. Dette klarte overlegen åpenbart ikke å formidle. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fastlegen skrev ut noe til meg som overlegen sa at hun ikke kunne gjøre. Anonymkode: 35eed...eeb Jeg fikk forskrevet en medisin av en overlege ved et sykehus (spesialisthelsetjenesten). Jeg har aldri opplevd det medisinen var mot som noe problem. - Jeg tok det aldri. Fastlegen ønsket ikke å uttale seg om den forskrivningen, men da vi hadde en legemiddelgjennomgang, fjernet han resepten. Men det er noen resepter som må forskrives av sykehus. Medisiner/behandlingsforløp som krever spesialistoppfølgning og refunderes av sykehuset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.