AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fastlegen skrev ut noe til meg som overlegen sa at hun ikke kunne gjøre. Anonymkode: 35eed...eeb 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvis fastlegen din skrev ut en resept til deg som du fikk tatt ut på apoteket ville jeg latt dette være beviset for hva som faktisk skjedde, ikke hva psykiateren sier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Drømmeautomat skrev (1 minutt siden): Hvis fastlegen din skrev ut en resept til deg som du fikk tatt ut på apoteket ville jeg latt dette være beviset for hva som faktisk skjedde, ikke hva psykiateren sier. Hva mener du? Anonymkode: 35eed...eeb 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva mener du? At jeg tviler på at en psykiater formelt kan overstyre hva en fastlege skriver ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.