emilie321 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det har vært mye snakk om nødhammer med kniv, at det burde ligge i alle biler. Sånn i tilfelle en ulykke og en ikke kommer seg ut av bilen. Er nok ikke ofte en trenger det, men kan redde liv i noen tilfeller. Selv hadde jeg tenkt å kjøpe en, men det slapp jeg da jeg fikk det i pakkekalenderen. Så nå ligger den i bilen, mellom forsetene (i et rom mellom forsetene) Har dere nødhammer eller synes dere det er unødvendig? 0 Siter
cilie Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) emilie321 skrev (17 minutter siden): Det har vært mye snakk om nødhammer med kniv, at det burde ligge i alle biler. Sånn i tilfelle en ulykke og en ikke kommer seg ut av bilen. Er nok ikke ofte en trenger det, men kan redde liv i noen tilfeller. Selv hadde jeg tenkt å kjøpe en, men det slapp jeg da jeg fikk det i pakkekalenderen. Så nå ligger den i bilen, mellom forsetene (i et rom mellom forsetene) Har dere nødhammer eller synes dere det er unødvendig? Rart å lese dette, da jeg snakket m noen om det i dag. Har skjønt at el-biler kan være umulig å få opp, og det er en klaustrofobisk tanke. Så nå må jeg vel kjøpe. Endret 1 time siden av cilie 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden cilie skrev (18 minutter siden): Rart å lese dette, da jeg snakket m noen om det i dag. Har skjønt at el-biler kan være umulig å få opp, og det er en klaustrofobisk tanke. Så nå må jeg vel kjøpe. Den er ganske liten, så den tar ikke mye plass. Ikke er de dyre heller. 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har ikke tenkt på det. Sikkert lurt. Noe jeg har fått tak i, er sånn oransje nød-sovepose, som nå ligger i hanskerommet i bilen. Vant den i en konkurranse på en jobbkonferanse. Og etter at jeg fikk den, ser jeg reklame for det hele tiden 🙄 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (1 minutt siden): Den er ganske liten, så den tar ikke mye plass. Ikke er de dyre heller. Hvor kjøper du dem? 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden påskelilje skrev (5 minutter siden): Hvor kjøper du dem? Jeg fikk min, men tror biltema har. 1 Siter
Lillemus Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden påskelilje skrev (36 minutter siden): Hvor kjøper du dem? Forundrer meg veldig om ikke Biltema, BilXtra og Thansen har, kanskje Obs! Bygg også for alt jeg vet. Finnes på nett mange steder om du googler. 2 Siter
påskelilje Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Lillemus skrev (22 minutter siden): Forundrer meg veldig om ikke Biltema, BilXtra og Thansen har, kanskje Obs! Bygg også for alt jeg vet. Finnes på nett mange steder om du googler. Foretrekker butikk fremfor nett 😊 Så takk for tips! 0 Siter
bibben Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden påskelilje skrev (1 time siden): Hvor kjøper du dem? Kjøpte min fra NAF. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Jeg kjøpte en slik. Det er hammer og kniv/beltekutter i ett https://www.sikkerheten-selv.no/produkter/diverse-sikkerhet/bilsikkerhet/lifehammer-nodhammer/?gad_source=1&gad_campaignid=21066471068&gbraid=0AAAAAD9xRc_phL0ttyKnR5SogwqAYfxiG&gclid=CjwKCAiAl-_JBhBjEiwAn3rN7bvbQI4NsfFqAaDMcxbdgdGa5QUYSfW2rJGv1Jw9UYDpMQw9oxoEyhoCfUsQAvD_BwE Anonymkode: 24677...4e8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.