Gå til innhold

Nødhammer med kniv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mye snakk om nødhammer med kniv, at det burde ligge i alle biler. Sånn i tilfelle en ulykke og en ikke kommer seg ut av bilen. Er nok ikke ofte en trenger det, men kan redde liv i noen tilfeller. 

Selv hadde jeg tenkt å kjøpe en, men det slapp jeg da jeg fikk det i pakkekalenderen. Så nå ligger den i bilen, mellom forsetene (i et rom mellom forsetene)

Har dere nødhammer eller synes dere det er unødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
emilie321 skrev (17 minutter siden):

Det har vært mye snakk om nødhammer med kniv, at det burde ligge i alle biler. Sånn i tilfelle en ulykke og en ikke kommer seg ut av bilen. Er nok ikke ofte en trenger det, men kan redde liv i noen tilfeller. 

Selv hadde jeg tenkt å kjøpe en, men det slapp jeg da jeg fikk det i pakkekalenderen. Så nå ligger den i bilen, mellom forsetene (i et rom mellom forsetene)

Har dere nødhammer eller synes dere det er unødvendig?

Rart å lese dette, da jeg snakket m noen om det i dag. Har skjønt at el-biler kan være umulig å få opp, og det er en klaustrofobisk tanke. Så nå må jeg vel kjøpe.

Endret av cilie
Skrevet
cilie skrev (18 minutter siden):

Rart å lese dette, da jeg snakket m noen om det i dag. Har skjønt at el-biler kan være umulig å få opp, og det er en klaustrofobisk tanke. Så nå må jeg vel kjøpe.

Den er ganske liten, så den tar ikke mye plass. Ikke er de dyre heller.  

påskelilje
Skrevet

Har ikke tenkt på det. Sikkert lurt.

Noe jeg har fått tak i, er sånn oransje nød-sovepose, som nå ligger i hanskerommet i bilen. Vant den i en konkurranse på en jobbkonferanse. Og etter at jeg fikk den, ser jeg reklame for det hele tiden 🙄

påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Den er ganske liten, så den tar ikke mye plass. Ikke er de dyre heller.  

Hvor kjøper du dem?

Skrevet
påskelilje skrev (5 minutter siden):

Hvor kjøper du dem?

Jeg fikk min, men tror biltema har.

Skrevet
påskelilje skrev (36 minutter siden):

Hvor kjøper du dem?

Forundrer meg veldig om ikke Biltema, BilXtra og Thansen har, kanskje Obs! Bygg også for alt jeg vet. Finnes på nett mange steder om du googler. :)

Skrevet
Lillemus skrev (22 minutter siden):

Forundrer meg veldig om ikke Biltema, BilXtra og Thansen har, kanskje Obs! Bygg også for alt jeg vet. Finnes på nett mange steder om du googler. :)

Foretrekker butikk fremfor nett 😊

Så takk for tips!

Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Hvor kjøper du dem?

Kjøpte min fra NAF.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...