AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 Vi sover hver for oss. Anonymkode: 7246d...5f6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 Vi sover på hvert sitt rom, snorker begge to. 0 Siter
påskelilje Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 Før var det bare mannen som snorket, nå snorker jeg og. Vi sover sammen, blir som regel ikke forstyrret av hverandre 😅 Men jeg dulter litt i ham dersom lyden hans plager meg, så snur han seg , og vi sovner som regel igjen. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 (endret) jeg datet en som snorket. Han våknet alene hver morgen. Forresten? hvorfor er vi skapt med så mye irriterende og udugelig? Kroppen vår er en helt misslykket maskin. Hva skal vi med snorking? Det er så mye med oss som bare skaper styr, tar tid å fiske som vi ikke hadde trengt. Endret 13. desember 2025 av UtakknemligDiva 1 Siter
Marye Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 UtakknemligDiva skrev (16 minutter siden): jeg datet en som snorket. Han våknet alene hver morgen. Forresten? hvorfor er vi skapt med så mye irriterende og udugelig? Kroppen vår er en helt misslykket maskin. Hva skal vi med snorking? Det er så mye med oss som bare skaper styr, tar tid å fiske som vi ikke hadde trengt. Enig 0 Siter
cilie Skrevet 14. desember 2025 Skrevet 14. desember 2025 Jeg sover alene. Jeg tåler jo ikke en lyd. Nå er jeg på tur, hatt en hyggelig og aktiv dag. Tatt dobbel sovetablett, alt ligger til rette for å sove, men får ikke sove. Hopeless. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.