Zliten Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 Hei Har seponert Remeron 15 mg for tre uker siden. Den siste uken opplever jeg en del kvalme, angst og litt diffuse smerter i kroppen. Går også på 250 mg Zoloft og 250 mg Lamictal. Brukte Remeron hovedsakelig pga søvnmangel pga Zoloft og Lamictal. All angst har vært borte lenge på disse tre medisinene, men kommer tilbake igjen nå etter jeg sluttet på Remeron. noen med lignende erfaringer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 Hva er årsaken til at du slutter med Remeron? Dersom angsten ikke er behandlet så er det vel ikke så rart at den kommer tilbake? Anonymkode: 304a3...20f 1 Siter
Zliten Skrevet 13. desember 2025 Forfatter Skrevet 13. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er årsaken til at du slutter med Remeron? Dersom angsten ikke er behandlet så er det vel ikke så rart at den kommer tilbake? Anonymkode: 304a3...20f Det er pga kraftig vektoppgang som jeg ikke får stoppet uansett matinntak.. Målet er å klare meg på Zoloft og Lamictal. Har bp2 0 Siter
ISW Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 (endret) Remeron har en nokså potent kvalmestillende effekt. Den motvirker en del bivirkninger av SSRI, blant annet kvalme og diare, ved å blokkere en spesifikk type serotoninreseptorer du har mange av i fordøyelsessystemet. Det kommer til å gå over gjør det ikke det, er Zofran en mulighet. Endret 16. desember 2025 av ISW 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.