Gå til innhold

Du som har kuttet ut personer i livet ditt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer du eller tenker du noen ganger på dem? Hater du dem? 

Anonymkode: 8b040...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og snudd på hode. Du det ble gjort mot tenker du på dem? Og hater dem? 

Skrevet

Har aktivt kuttet ut et menneske. Det var etter noe som skjedde som jeg syntes var en bedriten oppførsel . Den hendelsen gjorde at begeret ble for fullt. Prøvde å si det til vedkommende, men til ingen nytte. Så tilslutt måtte jeg blokkere vedkommende. Har ikke angret et sekund. Nei, jeg hater ikke vedkommende, vil bare ikke ha noe med hen å gjøre.

Skrevet

Jeg har kuttet ut noen og blitt kuttet ut av andre. Ja, jeg tenker på dem noen ganger og hater ingen av dem.

Jeg angrer ikke, men tenker det hadde vært interessant å møte dem nå, så mange år etter. Kanskje vi har forandret oss og kunne hatt litt kontakt igjen.

Anonymkode: 64c4b...88d

Skrevet

Har kuttet ut noen ja. Angrer ikke. Det var på sin plass og jeg burde gjort det før. Kunne ikke tenke meg å ha kontakt igjen heller. 

Anonymkode: afa17...37e

Skrevet

Jeg har og kuttet ut noen og noen har kuttet meg ut. Men jeg hater ingen og har ikke bitterhet pga det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og snudd på hode. Du det ble gjort mot tenker du på dem? Og hater dem? 

Nei jeg hater ikke noen som har gjort mot meg, jeg lar ikke fortid styre nå og fremtiden min, jeg gjorde det før men har snudd tankegang og fått det bedre i livet. Jeg er ferdig med alt gammelt elendighet og har fokus på det fine og gode i stedenfor. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...