Gå til innhold

Dere heldige. Hvem skal dere feire jul med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ser du frem til jul med dine kjære? 

Anonymkode: 21d0c...5b8

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Heldig? fordi jeg har familie å feire med? Jeg synes hele greia er noe styr. Drar hjem fordi det er mange dager med fri og vil ikke sitte alene her. Men dessverre har omtrent hele min slekt valgt å holde seg på samme isolerte sted i generasjoner. Ser aldri frem til reisen dit. Hvis snøen ikke har kommet nå, trenger den hvertfall ikke komme når jeg skal reise. 

Endret av UtakknemligDiva
Skrevet

Her blir det, som vanlig, feiring med mann, barn, søsken m/partnere og eksen og barnas bonusmor. Det har vi gjort i mange år og det er så koselig! 🥰

Skrevet

Skal til pappa hvor det er to søstre, to barn og stemor. 

Gleder meg ikke SÅ mye. Føler meg veldig utilpass i den familien. Av ulike grunner. Men håper det blir hyggelig. 

Skrevet

Du vet du kan ta kontakt med familien din, TS, og forsøke å prate med dem og løse dette. :) 

Anonymkode: 54ce1...ccb

Skrevet

Jeg reiser nordover og feirer med mamma og søsteren min😍

Skrevet

Jeg har familie, men skal være alene på julaften i år. Blir veldig fint det også :) 

Anonymkode: 21d35...1d0

Skrevet

Jeg skal feire med nærmeste familie og svigerfamilie. Det blir helt greit.

Anonymkode: 50783...6a4

Skrevet
12 hours ago, UtakknemligDiva said:

Heldig? fordi jeg har familie å feire med? Jeg synes hele greia er noe styr. Drar hjem fordi det er mange dager med fri og vil ikke sitte alene her. Men dessverre har omtrent hele min slekt valgt å holde seg på samme isolerte sted i generasjoner. Ser aldri frem til reisen dit. Hvis snøen ikke har kommet nå, trenger den hvertfall ikke komme når jeg skal reise. 

Du er alltid så blid!

Skrevet

Vi som er Hellige eller Heldige mente du?

Anonymkode: 411b3...07f

Skrevet
psykedeliker skrev (5 timer siden):

Heldige med hva?

Med og ha noen å feire med.

Skrevet
Everybody skrev (31 minutter siden):

Med og ha noen å feire med.

Ja, men og egentlig generelt å ha noen i livet som bryr seg. 

Skrevet

Jeg er heldig og skal "feire" alene. Deilig å slippe stress og mas og masse folk.

Anonymkode: ccc06...564

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, men og egentlig generelt å ha noen i livet som bryr seg. 

Men du støter jo fra deg alle de som kan bry deg om deg, selv for den minste ting. Du legger litt opp til dette selv. 

Anonymkode: 54ce1...ccb

Skrevet

Jeg anser meg selv som heldig nettopp fordi jeg skal være alene. Ikke mas om mat, ikke styr om gave oppakking, ikke forventet sosial kutyme. 

Anonymkode: 1be32...c64

Skrevet

Skal feire med datter og svigersønn. Har i alle år feiret hos oss med bror og etter hvert svigerinne. Begge er nå alvorlig syke og må være for seg selv og kan ikke ha besøk, og vi går litt "på nåler" og er i beredskap. De har bare oss, så har bagen pakket i tilfelle vi må rykke ut og hjelpe til.

Nicklusheletida
Skrevet

Vi blir 9 eller 10. Ja, jeg ser frem til jul med mine kjære. 

Samboer min og våre 4 barn. Min svigersønn og hans foreldre. Muligens svigerfar på 92 år også. (Han skulle egentlig feire hos datteren sin, men pga stor operasjon blir ikke det noe av )  Svigerfar sier nei til å komme. Tror det blir for mange fremmede folk for han, men vi har ikke gitt opp dette. Ellers blir han alene. 

Skrevet

Nå er jeg ikke så heldig, siden nærmeste familie har dødd fra meg og det er veldig stusslig, men jeg har onkel og tante, samt et søskenbarn med familie, og de er veldig hyggelige og verdenes beste vertskap. Så julaften og juledagen blir veldig hyggelig likevel. Og så er det plutselig over. 

Anonymkode: 5b4ba...013

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...