AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hvorfor blir man utestengt på kvinneguiden uten å vite hvorfor?. De skrev at jeg ikke fikk lov å lage flere brukerkonto og det har jeg heller ikke gjort. Har hatt samme brukerkonto i flere år så er veldig rart. Men så plutselig utestenger de meg? De utestenger også mamma siden hun bruker samme data og søsteren min også. De er veldig sinte på meg nå og jeg har så stek angst og bare gråter. Grunnen til at jeg har laga flere brukerkonto er at jeg er veldig paranoid og redd folk skal kjenne meg igjen også. Og med en gang jeg leser noe jeg angrer på at jeg skrev så bytter jeg brukerkonto fordi jeg er så redd for å bli gjenkjent. Men hvorfor utestenger de mamma og søsteren min også? Og det står ingenting om at det ikke er lov å lage flere konto der. Det står at jeg har fått 6 advarsler men det er ikke sant. Skjønner ingenting. Hvor får man advarsler? Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Du sier først at du ikke har laget flere brukerkontoer og så at du har gjort det? Det er mot reglene, så det må du nesten bare forholde deg til. De har antagelig utestengt din IP-adresse, som da går på PCen og der du sitter, for å unngå at du oppretter flere kontoer. Ellers må du nesten stille spørsmålene dine til admin på Kvinneguiden, ikke her. Det skal være en mailadresse du kan sende spørsmål til. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier først at du ikke har laget flere brukerkontoer og så at du har gjort det? Det er mot reglene, så det må du nesten bare forholde deg til. De har antagelig utestengt din IP-adresse, som da går på PCen og der du sitter, for å unngå at du oppretter flere kontoer. Ellers må du nesten stille spørsmålene dine til admin på Kvinneguiden, ikke her. Det skal være en mailadresse du kan sende spørsmål til. Anonymkode: f1556...47d De brukerkontoene jeg har laga er for flere år siden. Så er rart de da utestenger meg nå. Det står ingenting i reglene at det ikke er lov. Har lest reglene flere ganger. Jeg får ikke stilt spørsmålene til admin siden de ikke svarer meg. Jeg har ikke laga noen flere brukerkontoer nå. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hvor står det i reglene at det ikke er lov? Og hvorfor utestenger de meg nå når det er flere år siden jeg laga kontoene? Jeg visste ikke at det er lov. Og jeg har heller ikke fått 6 advarsler. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Og hvorfor utestenger de mamma og søsteren min også? Dette er bare rart. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvorfor utestenger de mamma og søsteren min også? Dette er bare rart. Anonymkode: 5b2c5...185 Det har jeg svart på - IP-adressen. Resten av spørsmålene må du som sagt ta med Kvinneguiden og admin der. Vi vet ikke disse tingene. Send dem en ny email. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har jeg svart på - IP-adressen. Resten av spørsmålene må du som sagt ta med Kvinneguiden og admin der. Vi vet ikke disse tingene. Send dem en ny email. Anonymkode: f1556...47d Hvilken email da? Jeg er veldig ensom så jeg har så stor utbytte av å være på forum. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken email da? Jeg er veldig ensom så jeg har så stor utbytte av å være på forum. Anonymkode: 5b2c5...185 Du skal kunne finne en på deres hjemmeside/forumside vil jeg tro. Det er flere forum enn KG. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg sendte dem en Mail men fikk kun feil melding tilbake. Hvor står det i reglene at jeg ikke kan lage flere brukerkontoer? Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du skal kunne finne en på deres hjemmeside/forumside vil jeg tro. Det er flere forum enn KG. Anonymkode: f1556...47d Hvilke da? Det andre er jo bare baby forum. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Just now, AnonymBruker said: Hvilke da? Det andre er jo bare baby forum. Anonymkode: 5b2c5...185 Du har diskusjon og diskutopia. Anonymkode: 88b0e...842 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 27 minutes ago, AnonymBruker said: Det har jeg svart på - IP-adressen. Anonymkode: f1556...47d Noe problematisk med eventuelle regler om flere brukerkontoer hvis flere deler samme IP. Anonymkode: 88b0e...842 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg sendte dem en Mail men fikk kun feil melding tilbake. Hvor står det i reglene at jeg ikke kan lage flere brukerkontoer? Anonymkode: 5b2c5...185 Hvis du har brukt flere kontoer i samme tråd så er det mot reglementet. Ellers må du som sagt spørre admins på KG, vi kan ikke svare på disse spørsmålene. Ang andre forum har du dette og Diskusjon.no blant annet. Og reddit. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 9 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg sendte dem en Mail men fikk kun feil melding tilbake. Hvor står det i reglene at jeg ikke kan lage flere brukerkontoer? Anonymkode: 5b2c5...185 Det eneste det står om det er "Brukere som er utestengt fra forumet har ikke lov til å opprette nye brukerkontoer". Anonymkode: 88b0e...842 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du har brukt flere kontoer i samme tråd så er det mot reglementet. Ellers må du som sagt spørre admins på KG, vi kan ikke svare på disse spørsmålene. Ang andre forum har du dette og Diskusjon.no blant annet. Og reddit. Anonymkode: f1556...47d Jeg har ikke brukt flere kontoer i samme tråd. Ikke har jeg diskutert med meg selv heller. Så hvor står det da? Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke brukt flere kontoer i samme tråd. Ikke har jeg diskutert med meg selv heller. Så hvor står det da? Anonymkode: 5b2c5...185 Hvis noen av de andre i husstanden har diskutert i samme tråd så har det blitt krøll? Anonymkode: 88b0e...842 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det eneste det står om det er "Brukere som er utestengt fra forumet har ikke lov til å opprette nye brukerkontoer". Anonymkode: 88b0e...842 Men jeg ble utestengt i går. De kontoene jeg lagde er for flere år siden. Mens jeg var innlagt pga.traumer og psykoser. Jeg har ikke lagd nye kontoer nå. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Men moren din og søsteren din bruker også samme IP, så da er det ikke så rart at det virker som om du bruker minst 3 forskjellige kontoer. Anonymkode: 468f6...05d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Tusen takk for alle svar her. Det er rørende å lese at dere her ønsker å hjelpe meg. Sitter bare å gråter og lurer på om jeg skal kontakte legevakta nå siden det er søndag. Det er ikke noe greit at de kaster meg ut når jeg ikke har gjort noe galt nå. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men moren din og søsteren din bruker også samme IP, så da er det ikke så rart at det virker som om du bruker minst 3 forskjellige kontoer. Anonymkode: 468f6...05d Men det hjelper ingenting siden vi alle har blitt utestengt. Og det står ingenting i reglene at det ikke er lov. Og de skriver at det har vært gjentatte regelbrudd 6 ganger. Men jeg har ikke fått noen klager før. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.