Glitter Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk for alle svar her. Det er rørende å lese at dere her ønsker å hjelpe meg. Sitter bare å gråter og lurer på om jeg skal kontakte legevakta nå siden det er søndag. Det er ikke noe greit at de kaster meg ut når jeg ikke har gjort noe galt nå. Anonymkode: 5b2c5...185 Forstår ikke hva legevakten kan gjøre med at du er utestengt? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det hjelper ingenting siden vi alle har blitt utestengt. Og det står ingenting i reglene at det ikke er lov. Og de skriver at det har vært gjentatte regelbrudd 6 ganger. Men jeg har ikke fått noen klager før. Anonymkode: 5b2c5...185 Du skrev jo i sta at moren og søsteren din IKKE var blitt utestengt, jo. Tror du bare troller. Særlig også pga at du har tenkt å dra på legevakta fordi du er fortvilet og gråter. (Hvis det er sant at du er fortvilet og gråter da) Anonymkode: 468f6...05d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for alle svar her. Det er rørende å lese at dere her ønsker å hjelpe meg. Sitter bare å gråter og lurer på om jeg skal kontakte legevakta nå siden det er søndag. Det er ikke noe greit at de kaster meg ut når jeg ikke har gjort noe galt nå. Anonymkode: 5b2c5...185 Legevakten kan da ikke gjøre noe med dette. KG har en Kontakt Oss-spalte, skriv spørsmålet ditt der. Også kan du legge fra deg PCen og avlede deg med noe annet. Spill et brettspill med familien, gå en tur, se en film... det er ikke sunt å henge seg for mye opp i dette. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skrev jo i sta at moren og søsteren din IKKE var blitt utestengt, jo. Tror du bare troller. Særlig også pga at du har tenkt å dra på legevakta fordi du er fortvilet og gråter. (Hvis det er sant at du er fortvilet og gråter da) Anonymkode: 468f6...05d Jo moren og søsteren min har også blitt utestengt. Jeg troller ikke. Jeg er så dårlig psykisk nå og har panikk anfall og andre ting derfor jeg trenger å dra på legevakta. Er såpass langt nede nå. Jeg takler bare ikke mere motgang nå lengre. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Glitter skrev (5 minutter siden): Forstår ikke hva legevakten kan gjøre med at du er utestengt? Fordi jeg har blitt så dårlig psykisk av å bli utstøtt enda en gang. Har opplevd så mye mobbing og utestenging og utfrysning gjennom hele skoletiden så klarer ikke enda en gang å bli utestengt. Dette rippa bare opp i Ptsd traumene mine. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg har så mange triggere og gjenopplever alt på nytt og på nytt og på nytt at jeg bryter helt sammen. Men hva er mailadressen dit? Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Finner ikke noen Mail adresse? Kan jeg kontakte dem gjennom doktoronline? Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Finner ikke noen Mail adresse? Kan jeg kontakte dem gjennom doktoronline? Anonymkode: 5b2c5...185 Du kan spørre admin som jobber her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har så mange triggere og gjenopplever alt på nytt og på nytt og på nytt at jeg bryter helt sammen. Men hva er mailadressen dit? Anonymkode: 5b2c5...185 Det er en Kontakt Oss-lenke på siden deres. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi jeg har blitt så dårlig psykisk av å bli utstøtt enda en gang. Har opplevd så mye mobbing og utestenging og utfrysning gjennom hele skoletiden så klarer ikke enda en gang å bli utestengt. Dette rippa bare opp i Ptsd traumene mine. Anonymkode: 5b2c5...185 Skjønner, men du må prøve å puste med magen din. Se om du kan gjøre noe som roer deg ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 12 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har så mange triggere og gjenopplever alt på nytt og på nytt og på nytt at jeg bryter helt sammen. Men hva er mailadressen dit? Anonymkode: 5b2c5...185 Jeg har prøvd å legge mailadressen ut, men fikk da beskjed om at admin måtte godkjenne innlegget. Kan prøve slik: Anonymkode: 88b0e...842 0 Siter
frosken Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor blir man utestengt på kvinneguiden uten å vite hvorfor?. De skrev at jeg ikke fikk lov å lage flere brukerkonto og det har jeg heller ikke gjort. Har hatt samme brukerkonto i flere år så er veldig rart. Men så plutselig utestenger de meg? De utestenger også mamma siden hun bruker samme data og søsteren min også. De er veldig sinte på meg nå og jeg har så stek angst og bare gråter. Grunnen til at jeg har laga flere brukerkonto er at jeg er veldig paranoid og redd folk skal kjenne meg igjen også. Og med en gang jeg leser noe jeg angrer på at jeg skrev så bytter jeg brukerkonto fordi jeg er så redd for å bli gjenkjent. Men hvorfor utestenger de mamma og søsteren min også? Og det står ingenting om at det ikke er lov å lage flere konto der. Det står at jeg har fått 6 advarsler men det er ikke sant. Skjønner ingenting. Hvor får man advarsler? Anonymkode: 5b2c5...185 Prøv å roe deg selv nå, dersom det er blitt gjort en feil fra kvinneguidens side, så vil de rydde opp i det. @Admin kan kanskje gi deg råd om hvordan du bør gå frem nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Utestengt fra KG er en gjenganger her. Anonymkode: 35caf...159 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette rippa bare opp i Ptsd traumene mine. Det er jo en helt annen problemstilling. Hvorfor skrev du ikke det i åpningsinnlegget? 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for alle svar her. Det er rørende å lese at dere her ønsker å hjelpe meg. Sitter bare å gråter og lurer på om jeg skal kontakte legevakta nå siden det er søndag. Det er ikke noe greit at de kaster meg ut når jeg ikke har gjort noe galt nå. Anonymkode: 5b2c5...185 Å kontakte legevakta fordi en er utestengt fra et nettforum blir alt for dumt. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden nachnoo skrev (4 minutter siden): Å kontakte legevakta fordi en er utestengt fra et nettforum blir alt for dumt. I et liberalt demokrati er det lov å gjøre ukloke valg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden nachnoo skrev (7 minutter siden): Å kontakte legevakta fordi en er utestengt fra et nettforum blir alt for dumt. Uenig i deg. Og bli utestengt fra et nettforum kan bli så vondt at en trenger hjelp. Anonymkode: ef7fa...b2c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 1 minute ago, psykedeliker said: I et liberalt demokrati er det lov å gjøre ukloke valg. Ingen har påstått noe annet. Anonymkode: 88b0e...842 0 Siter
nachnoo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Uenig i deg. Og bli utestengt fra et nettforum kan bli så vondt at en trenger hjelp. Anonymkode: ef7fa...b2c Nei. Da får en ta seg sammen å holde ut smerten til den går over. Det må være måte på misbruk av legevakt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (37 minutter siden): Nei. Da får en ta seg sammen å holde ut smerten til den går over. Det må være måte på misbruk av legevakt. Du forstår ikke hvordan syke mennesker har det, det ser jeg. Anonymkode: ef7fa...b2c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.