AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 Jeg er bare lei meg og har tatt dette veldig tungt. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 Jeg passer bare ikke inn noen steder. Det er meg det er noe galt med. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 Skrevet 18. desember 2025 Det hjelper ikke å ha kontakt med dem på Mail siden de kommer med påstander som ikke er sant. Det står ikke i reglene at man maks kan ha en bruker. Og når jeg da skriver dette så svarer de ikke. De skriver at jeg har hatt flere brukere i samme tråd og det stemmer ikke. De skriver at de har gitt meg gjentatte advarsler mange ganger. Det har de ikke gjort og når jeg spør om dette så svarer de ikke. Jeg har ikke sett noen advarsler på pm. I tillegg utestenger de også moren min og søstera mi. Og det hjelper ikke å skrive det. Jeg er veldig ensom og har ikke noen venner og jeg er ufør så jeg har ingenting å gjøre mens jeg er sengeliggende her foran dataen pga.sykdom. Eneste kontakten med omverdenen var gjennom kvinneguiden og nå er jeg utestengt for alltid. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
Glitter Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det hjelper ikke å ha kontakt med dem på Mail siden de kommer med påstander som ikke er sant. Det står ikke i reglene at man maks kan ha en bruker. Og når jeg da skriver dette så svarer de ikke. De skriver at jeg har hatt flere brukere i samme tråd og det stemmer ikke. De skriver at de har gitt meg gjentatte advarsler mange ganger. Det har de ikke gjort og når jeg spør om dette så svarer de ikke. Jeg har ikke sett noen advarsler på pm. I tillegg utestenger de også moren min og søstera mi. Og det hjelper ikke å skrive det. Jeg er veldig ensom og har ikke noen venner og jeg er ufør så jeg har ingenting å gjøre mens jeg er sengeliggende her foran dataen pga.sykdom. Eneste kontakten med omverdenen var gjennom kvinneguiden og nå er jeg utestengt for alltid. Anonymkode: 5b2c5...185 Du, din mor og søster blir nok sett på som samme bruker siden det er opprettet på samme pc. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det hjelper ikke å ha kontakt med dem på Mail siden de kommer med påstander som ikke er sant. Det står ikke i reglene at man maks kan ha en bruker. Og når jeg da skriver dette så svarer de ikke. De skriver at jeg har hatt flere brukere i samme tråd og det stemmer ikke. De skriver at de har gitt meg gjentatte advarsler mange ganger. Det har de ikke gjort og når jeg spør om dette så svarer de ikke. Jeg har ikke sett noen advarsler på pm. I tillegg utestenger de også moren min og søstera mi. Og det hjelper ikke å skrive det. Jeg er veldig ensom og har ikke noen venner og jeg er ufør så jeg har ingenting å gjøre mens jeg er sengeliggende her foran dataen pga.sykdom. Eneste kontakten med omverdenen var gjennom kvinneguiden og nå er jeg utestengt for alltid. Anonymkode: 5b2c5...185 Som forklart tidligere i tråden så bruker dere samme PC og dermed samme IP-adresse. Og blir da tolket som samme bruker med tre forskjellige brukernavn. Du har jo kontakt med omverden på dette forumet? Det er jo også andre forum hvor du kan bli aktiv. Er det noe du kan gjøre for å få deg mer venner og nettverk irl? Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 Jeg vet ikke. Tror der kan være en velsignelse å bli utestengt der i fra for å være ærlig. Jeg ble også utestengt for trolling. Noe jeg ikke har gjort. Forstår det kan se ut som jeg drev trolling, men det var ikke det. Ser ut som de har blitt strengere i den siste tiden og utestenger over lav sko.Blir spennende å se om de overlever uten hyggelige brukere og om de beholder alle de spydige. Blir jo som et vepsebol da. Lykke til sier jeg bare. Men du trenger ikke dem. Spør chat gpt. Når du lurer på noe. Du får mer nøytralt svar helt uten spydige kommentarer. Anonymkode: 7cf94...b45 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Jeg er bare veldig lei meg siden jeg ikke kommer inn der. Jeg har sendt de en kopi av alle reglene og spør de om hvilken regler jeg har brutt siden jeg er utestengt. Men da svarer de ikke. Det er bare veldig rart å bli utestengt selv om jeg følger alle regler. Det står ingenting om at jeg kun kan ha en bruker på kvinneguiden og at de også kaster ut moren min og søsteren min også. Hvorfor blir man egentlig utestengt da? Vi krysser jo av på regler at de er godkjente. Men hvis man da ikke bryter reglene så blir man uansett utestengt hele familien. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Glitter skrev (På 19.12.2025 den 8.53): Du, din mor og søster blir nok sett på som samme bruker siden det er opprettet på samme pc. AnonymBruker skrev (På 19.12.2025 den 9.49): Som forklart tidligere i tråden så bruker dere samme PC og dermed samme IP-adresse. Og blir da tolket som samme bruker med tre forskjellige brukernavn. Du har jo kontakt med omverden på dette forumet? Det er jo også andre forum hvor du kan bli aktiv. Er det noe du kan gjøre for å få deg mer venner og nettverk irl? Anonymkode: f1556...47d Det står ikke noe i reglene om at vi ikke kan bruke samme PC. Jeg vet ikke hvordan man får venner. Får det ikke til. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
Glitter Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det står ikke noe i reglene om at vi ikke kan bruke samme PC. Jeg vet ikke hvordan man får venner. Får det ikke til. Anonymkode: 5b2c5...185 Det er nok en svakhet på KG at man ikke kan det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er bare veldig lei meg siden jeg ikke kommer inn der. Jeg har sendt de en kopi av alle reglene og spør de om hvilken regler jeg har brutt siden jeg er utestengt. Men da svarer de ikke. Det er bare veldig rart å bli utestengt selv om jeg følger alle regler. Det står ingenting om at jeg kun kan ha en bruker på kvinneguiden og at de også kaster ut moren min og søsteren min også. Hvorfor blir man egentlig utestengt da? Vi krysser jo av på regler at de er godkjente. Men hvis man da ikke bryter reglene så blir man uansett utestengt hele familien. Anonymkode: 5b2c5...185 Du har jo fått mange svar i tråden på alle disse spørsmålene. Hvorfor fortsetter du å stille dem? Hva er det du ikke vet ang å få venner i virkeligheten? Bli aktiv innenfor hobbyer og fritidsinteresser. Eller du kan bli med på frivillig arbeid. Så kan du møte folk der. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
ISW Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 (endret) Jeg foreslår at du sender en melding til @Rhodiola som både er moderator her og admin på Kvinneguiden, og spør hen. Dessverre tror jeg ikke du kommer så mye lengre i denne tråden med spekulasjoner og spørsmål ingen her har forutsetninger for å svare deg på - jeg forstår godt at du er frustrert og lei deg, men ingen her kan gi deg noe svar på hva som har skjedd. Som jeg har sagt noen ganger, så får du normalt noen sjanser før du blir kastet ut. Selv har jeg fått en påminnelse etter å ha vært litt heit i toppen en gang tilbake i 2018. Jeg tok den til etterretning, beklaget, og etter det har alt gått greit. Endret 27. desember 2025 av ISW 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 16.12.2025 den 21.27): Jeg er bare lei meg og har tatt dette veldig tungt. Anonymkode: 5b2c5...185 Bare se på det som noe positivt. KG er uansett ikke sunt sted å være. Nå er du fri. Anonymkode: 7cf94...b45 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 ISW skrev (17 timer siden): Jeg foreslår at du sender en melding til @Rhodiola som både er moderator her og admin på Kvinneguiden, og spør hen. Dessverre tror jeg ikke du kommer så mye lengre i denne tråden med spekulasjoner og spørsmål ingen her har forutsetninger for å svare deg på - jeg forstår godt at du er frustrert og lei deg, men ingen her kan gi deg noe svar på hva som har skjedd. Som jeg har sagt noen ganger, så får du normalt noen sjanser før du blir kastet ut. Selv har jeg fått en påminnelse etter å ha vært litt heit i toppen en gang tilbake i 2018. Jeg tok den til etterretning, beklaget, og etter det har alt gått greit. Men jeg har ikke fått noen sjanser eller klager på brukeren min. Hvor får man alle de sjansene henne? Og hvordan får jeg kontakt med dem når det står utestengt med store bokstaver over det hele? Jeg har ikke fått noen pm der. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Hadde jeg fått mange advarseler på pm så hadde det vært greit. Men jeg har ikke fått noen. Har ikke fått noen Mail om det før jeg ble kasta ut heller. Det er derfor jeg ikke skjønner noe. Jeg ble bare plutselig kasta ut. Derfor jeg spør her. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde jeg fått mange advarseler på pm så hadde det vært greit. Men jeg har ikke fått noen. Har ikke fått noen Mail om det før jeg ble kasta ut heller. Det er derfor jeg ikke skjønner noe. Jeg ble bare plutselig kasta ut. Derfor jeg spør her. Anonymkode: 5b2c5...185 Men vi vet ikke svaret! Hvordan skal vi kunne vite det? Du må spørre dem, du har fått flere tips i tråden om hvordan, nå senest fra ISW som du siterte. Anonymkode: f1556...47d 0 Siter
ISW Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men jeg har ikke fått noen sjanser eller klager på brukeren min. Hvor får man alle de sjansene henne? Og hvordan får jeg kontakt med dem når det står utestengt med store bokstaver over det hele? Jeg har ikke fått noen pm der. Anonymkode: 5b2c5...185 Du kan sende en melding her. Som sagt, så er det mye av den samme bemanningen her på forumet. Som sagt, så er det umulig for meg å si hva som har skjedd. Man får normalt sett ganske mange advarsler før man blir utestengt, med mindre man gjør noe helt hårreisende (f.eks. oppfordre til selvmord eller lignende). Hvis jeg skulle gjette, så er det kanskje noen av de du deler PC med som har gjort noe galt, og så har du blitt utestengt fordi de tolker brukeren din som at en av de har laget en ny bruker og omgår utestengelsen? 0 Siter
Admin Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 ISW skrev (19 timer siden): Jeg foreslår at du sender en melding til @Rhodiola som både er moderator her og admin på Kvinneguiden, og spør hen. Dessverre tror jeg ikke du kommer så mye lengre i denne tråden med spekulasjoner og spørsmål ingen her har forutsetninger for å svare deg på - jeg forstår godt at du er frustrert og lei deg, men ingen her kan gi deg noe svar på hva som har skjedd. Som jeg har sagt noen ganger, så får du normalt noen sjanser før du blir kastet ut. Selv har jeg fått en påminnelse etter å ha vært litt heit i toppen en gang tilbake i 2018. Jeg tok den til etterretning, beklaget, og etter det har alt gått greit. Nå går jeg normalt ikke ut og sier noe når det gjelder slike saker, men akkurat her kan jeg kommentere. Men jeg som er admin her er forumansvarlig for alle Egmonts forum, så når de har har kontakt på mail med meg så henvises de uansett rett tilbake til meg Man må bare lese mailene man får. Men kontaktmailen er dog julestengt så jeg også får meg litt ferie 0 Siter
ISW Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Admin skrev (24 minutter siden): Nå går jeg normalt ikke ut og sier noe når det gjelder slike saker, men akkurat her kan jeg kommentere. Men jeg som er admin her er forumansvarlig for alle Egmonts forum, så når de har har kontakt på mail med meg så henvises de uansett rett tilbake til meg Man må bare lese mailene man får. Men kontaktmailen er dog julestengt så jeg også får meg litt ferie Jepp, klar over det, men tenkte ikke dette trengte å eskaleres helt til sheriffen sjøl 😊 Kos deg masse i ferien! 0 Siter
Fionys Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Hvordan vet du at det er fri som er skyld i utestengelsen? Kanskje det er din mor eller søster som er skyld i dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 Fionys skrev (På 28.12.2025 den 15.34): Hvordan vet du at det er fri som er skyld i utestengelsen? Kanskje det er din mor eller søster som er skyld i dette. Men det står utestengt på hele dataen min. Jeg vet ikke mere da jeg kun er lei meg for det hele og dette har gått så innpå meg psykisk siden jeg sliter psykisk fra før av. Skulle bare ønske at folk likte meg som person men det er det ingen som gjør dessverre. Sier bare unnskyld om jeg har gjort noe galt og jeg beklager for at jeg er meg og kun er i veien. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.