AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men det står utestengt på hele dataen min. Jeg vet ikke mere da jeg kun er lei meg for det hele og dette har gått så innpå meg psykisk siden jeg sliter psykisk fra før av. Skulle bare ønske at folk likte meg som person men det er det ingen som gjør dessverre. Sier bare unnskyld om jeg har gjort noe galt og jeg beklager for at jeg er meg og kun er i veien. Anonymkode: 5b2c5...185 Jeg tror du hadde hatt godt av å få deg noe mer givende utenom internett. Hobbyer, fritidsinteresser, nye venner, frivillig arbeid... Anonymkode: f1556...47d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 29.12.2025 den 16.50): Jeg tror du hadde hatt godt av å få deg noe mer givende utenom internett. Hobbyer, fritidsinteresser, nye venner, frivillig arbeid... Anonymkode: f1556...47d Men angsten er så sterk sånn at jeg kun er hjemme alene uten venner. Tør omtrent ikke å gå ut med søpla her. Ikke vært i postkassa på flere måneder. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 29.12.2025 den 16.50): Jeg tror du hadde hatt godt av å få deg noe mer givende utenom internett. Hobbyer, fritidsinteresser, nye venner, frivillig arbeid... Anonymkode: f1556...47d Døgnet har utallelige timer. Så internett er det eneste jeg har og klarer. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Kanskje dette fungerer som kvinneguiden outcast forum? Er jo samme format. Kanskje det er meningen at vi er her? 😱🤯 Anonymkode: 7cf94...b45 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Jeg prøver å skjerpe meg men uansett hvor mye jeg prøver så går det bare ikke. Hvordan kan jeg da kun bestå av 100 prosent feil? Det bare beviser at jeg ikke er ønska i livet. Ikke på nett engang. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør for noe feil engang? Men noe feil må jeg ha gjort. Selv om jeg prøver å skjerpe meg og ikke aner hvordan jeg skal skjerpe meg men som samtidig kun er utestengt. I tillegg så utestenger jeg også søstera mi og mammaen min. Også skjønner jeg ikke hva jeg har gjort. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje dette fungerer som kvinneguiden outcast forum? Er jo samme format. Kanskje det er meningen at vi er her? 😱🤯 Anonymkode: 7cf94...b45 Er alle dere andre her også utestengt på kvinneguiden? 😶🌫️😧 Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er alle dere andre her også utestengt på kvinneguiden? 😶🌫️😧 Anonymkode: 5b2c5...185 Nei. Mange her har vært her inne før kvinneguiden ble startet faktisk. Og det er først de siste få årene at dette problemet med folk som er utestengt fra kg har dukket opp her. 0 Siter
Grendel Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men angsten er så sterk sånn at jeg kun er hjemme alene uten venner. Tør omtrent ikke å gå ut med søpla her. Ikke vært i postkassa på flere måneder. Anonymkode: 5b2c5...185 Da har du viktigere ting å ta tak i enn KG. 4 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men angsten er så sterk sånn at jeg kun er hjemme alene uten venner. Tør omtrent ikke å gå ut med søpla her. Ikke vært i postkassa på flere måneder. Anonymkode: 5b2c5...185 Da har du kanskje godt av å være utestengt fra KG en stund? Går du til behandling? Du vet jo innerst inne at du ikke blir bedre av å isolere deg og leve på et nettforum. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Grendel skrev (9 timer siden): Da har du viktigere ting å ta tak i enn KG. Lillemus skrev (7 timer siden): Da har du kanskje godt av å være utestengt fra KG en stund? Går du til behandling? Du vet jo innerst inne at du ikke blir bedre av å isolere deg og leve på et nettforum. Men det hjelper ikke med behandling da jeg har sterk Autisme. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det hjelper ikke med behandling da jeg har sterk Autisme. Finnes det ingen nettverk eller sosiale møteplasser for autister der du bor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar psykedeliker skrev (3 timer siden): Finnes det ingen nettverk eller sosiale møteplasser for autister der du bor? Nei. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Jeg er selv ekstremt opptatt av regler og regelverk. Så jeg skjønner ikke hvilken regel som jeg har brutt. Det er vanlig å være ekstremt opptatt av regler og jeg har lest reglene der mange ganger. Og fulgt dem. Det står ingenting om at det ikke er lov med flere brukere der. Jeg har OCD også har tvangstanke om å følge alle regler til punkt og prikke sånn som det står og jeg har ikke brutt en eneste regel men allikevel er jeg kasta ut. Anonymkode: 5b2c5...185 0 Siter
ISW Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er selv ekstremt opptatt av regler og regelverk. Så jeg skjønner ikke hvilken regel som jeg har brutt. Det er vanlig å være ekstremt opptatt av regler og jeg har lest reglene der mange ganger. Og fulgt dem. Det står ingenting om at det ikke er lov med flere brukere der. Jeg har OCD også har tvangstanke om å følge alle regler til punkt og prikke sånn som det står og jeg har ikke brutt en eneste regel men allikevel er jeg kasta ut. Anonymkode: 5b2c5...185 Igjen: Spør @Admin eller @Rhodiola Igjen x2: Ingen andre vet hvorfor du er utestengt fra Kvinneguiden. Vær så snill og slutt å spørre om det her på forumet. 0 Siter
Grendel Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men det hjelper ikke med behandling da jeg har sterk Autisme. Anonymkode: 5b2c5...185 Du blir ikke kvitt autismen, men det betyr ikke at du ikke kan gjøre noen ting. Vi snakker om å ta inn posten. Velkommen hit forresten! 🙂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Hvorfor vil du tilbake til KG? . Er ikke dette en grei plass? Anonymkode: 7cf94...b45 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men det hjelper ikke med behandling da jeg har sterk Autisme. Anonymkode: 5b2c5...185 Jeg tror ingenting på at du ikke kan bli så bra at du kan hente posten. Har du prøvd behandling mot angsten? Uten å prøve å overbevise deg selv om at det ikke vil virke fordi du har autisme. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.