AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Grunnlagt av Satan sjøl, og iverksatt og opprettholdt av hans barn. Anonymkode: 55a99...b7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Konstruktivt bidrag i debatten. Du høres like fanatisk ut som dem du kritiserer. Anonymkode: 5a6f6...6fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Just now, AnonymBruker said: Grunnlagt av Satan sjøl, og iverksatt og opprettholdt av hans barn. Anonymkode: 55a99...b7e Det kan man si om alle tre abrahamittiske religioner. Anonymkode: 5e0b1...9bb 1 Siter
Japemperor Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Helt enig. Islam drepte 12 australske jøder på Bondi Beach i dag, og drepte sannsynligvis en del kristne i Nigeria og andre land i Afrika i dag. Endret 5 timer siden av Japemperor 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Grunnlagt av Satan sjøl, og iverksatt og opprettholdt av hans barn. Anonymkode: 55a99...b7e Helt sant. Satan har mange barn han som følger han. Anonymkode: 560c3...f1e 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Detta er typisk Satan-shaming. En beleilig syndebukk. Den abrahamske guden er ondere enn Satan. Bare se på hekseforfølgelser, inkvisisjon og straffing av kjettere og ikke troende. Skjerpings Satan er ikke den som står bak dette. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden): Detta er typisk Satan-shaming. En beleilig syndebukk. Ja, en lett gjennomskuelig teknikk for dem som er for intellektuelt feige til å ta de tunge og vanskelige verdidiskusjonene som krever at man også må begrunne sine egne standpunkter. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan man si om alle tre abrahamittiske religioner. Anonymkode: 5e0b1...9bb Really? Anonymkode: 55a99...b7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 19 minutes ago, AnonymBruker said: Really? Anonymkode: 55a99...b7e Ja. Samme guden alle tilber. Anonymkode: 5e0b1...9bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja. Samme guden alle tilber. Anonymkode: 5e0b1...9bb Snakk for deg selv. Den Guden jeg tilber er god. Anonymkode: 560c3...f1e 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Snakk for deg selv. Den Guden jeg tilber er god. Anonymkode: 560c3...f1e Alle lager sin egen nå tildags. Historisk sett da bøkene ble fult til punkt og prikke var kristendommen like brutal som islam. Selv om den nå tildags preges av cherrypicking. Har du lest bibelen? Gud er alt og du er ingenting. Tidligere ba de ‘ se i nåde til meg, syndige menneske, som har syndet mot deg, i tanker ord og gjerninger. Altså ikke engang tankene fikk du ha i fred. Nei da er lysengelen mye mer real. Endret 3 timer siden av Worriesome Plenty 2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Snakk for deg selv. Den Guden jeg tilber er god. Anonymkode: 560c3...f1e Alle mener jo at den guden de tilber er god. Anonymkode: 5a6f6...6fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alle mener jo at den guden de tilber er god. Anonymkode: 5a6f6...6fe Klart jeg mener det, jeg har jo opplevd så mye godt fra min Gud. Anonymkode: 560c3...f1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Klart jeg mener det, jeg har jo opplevd så mye godt fra min Gud. Anonymkode: 560c3...f1e Det vil jo andre religiøse også si. Anonymkode: 5a6f6...6fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Japemperor skrev (2 timer siden): Helt enig. Islam drepte 12 australske jøder på Bondi Beach i dag, og drepte sannsynligvis en del kristne i Nigeria og andre land i Afrika i dag. Det var en muslim som overmannet gjerningspersonen på Bondi Beach. Anonymkode: 71271...277 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Religioner er basert på oss-og-dem ideologi, noen folk, "oss", tror på den ekte guden og er bedre enn andre, de som tror på feil gud er det lov å behandle dårligere. Så blir det konflikter, selvsagt. Hvordan kan det ikke bli konflikter, når grupper har inn-gruppe preferanser, de utenfor gruppen som behandles dårligere vil merke det og behandle dem dårlig tilbake. Kristendommen er så utvannet og kristne folk tror ikke på bibelen engang, så vi glemmer at i resten av verden er folk ekte religiøse og faktisk tror på det som står i de hellige teskstene. Dersom kristne folk forstod dette, hva ekte religion er, ville de vært mye mer varsomme med å invitere disse fremmede religionene som ser på dem som mindreverdige mennesker, til Norge. Religion er bare rasisme, og skal det gå må alle ha samme religion ... Anonymkode: e2a0a...7e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Alle lager sin egen nå tildags. Historisk sett da bøkene ble fult til punkt og prikke var kristendommen like brutal som islam. Selv om den nå tildags preges av cherrypicking. Har du lest bibelen? Gud er alt og du er ingenting. Tidligere ba de ‘ se i nåde til meg, syndige menneske, som har syndet mot deg, i tanker ord og gjerninger. Altså ikke engang tankene fikk du ha i fred. Nei da er lysengelen mye mer real. Historisk sett er Satan sett på som ond. Den onde. Og Gud den gode. Hvorfor er det noen i moderne tid som plutselig har snudd på dette og i stedet plassert Satan som god og Gud som ond? Men det klarer du vel ikke å forklare. Anonymkode: 55a99...b7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Historisk sett er Satan sett på som ond. Den onde. Og Gud den gode. Hvorfor er det noen i moderne tid som plutselig har snudd på dette og i stedet plassert Satan som god og Gud som ond? Men det klarer du vel ikke å forklare. Anonymkode: 55a99...b7e Fordi Gud i Bibelen, spesielt i Gamle Testamentet, er ikke spesielt god. Og i moderne satanisme står Satan mer for individualisme enn for ondskap. Anonymkode: 5a6f6...6fe 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mennesker blir ALDRI enige når det gjelder religion og politikk. Har sluttet å diskutere det. Anonymkode: 560c3...f1e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.