Gå til innhold

Islam - religionen fra dypeste, svarteste helvete

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (12 minutter siden):

Gud i de  abrahamske tekstene er ikke god, han er mannevond. Så kom jesus og med han trusler om evig pine. Jødene før han, hadde helvete som en midlertidig tilstand. Så hvor snill var jesus og hans følgerne med sin evige pine?

gud presenteres som god av presteskapet. Hva var godt med inkvisisjonen, terror osv? men det klarer du nok ikke svare på. Uten å hentyde at det var menneskets mangler som stelte i stand det.

Man må også være rimelig blåst for å tro at det eksisterer en gud, slik den abrahamske. Det er logisk brist etter logisk brist. Tell hvor mange Gud drepte i Bibelen og så kan du mens du gjør det, reflektere over hvor god og underbar han er.

Lol... Og det er ikke logisk brist å tro på djevelen? 😂

Anonymkode: 55a99...b7e

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lol... Og det er ikke logisk brist å tro på djevelen? 😂

Se her spør du og får svar. Hvor står det at jeg tror på djevelen? Religiøse typer er ikke noe annet enn psykologiske arketyper.

Tror du jeg går rundt og tror på en djevel slik du tror på Gud? Svar heller på det jeg spurte deg om du. Tørk av deg hånfliret.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden):

Se her spør du og får svar. Hvor står det at jeg tror på djevelen? Religiøse typer er ikke noe annet enn psykologiske arketyper.

Tror du jeg går rundt og tror på en djevel slik du tror på Gud? Svar heller på det jeg spurte deg om du. Tørk av deg hånfliret.

Men etter som jeg forstod på deg så tror på Lucifer. Det er det samme som djevelen. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men etter som jeg forstod på deg så tror på Lucifer. Det er det samme som djevelen. 

Du skjønner ikke mye og svarer ei heller på hva jeg spør deg om. Dette gidder jeg ikke lenger ditt troll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...