AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Glitter skrev (7 minutter siden): Nope. Er født sent i 90 jeg. Da er du jo i målgruppen da? Anonymkode: 7837f...af7 0 Siter
Sokk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da er du jo i målgruppen da? Anonymkode: 7837f...af7 Nei, grensen er 1991. Jeg var ikke en av de heldige. 0 Siter
Glitter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Da er du jo i målgruppen da? Anonymkode: 7837f...af7 Nope 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Feil fra meg Endret 3 timer siden av Lillemus 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (41 minutter siden): Nope. Er født sent i 90 jeg. Du mener at du er født seint i 1990? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Er det kun eldre folk her inne? Anonymkode: e3440...e37 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.