AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Under øynene på sidene når huden trekker seg litt sammen, begynner hårene å stå oppreist fra huden å bøyer seg, jeg tror dette kommer av hudpleieren jeg gikk til brukte woks til å fjerne hårene der + klippet fra tid til annen Når en bruker woks drar man hårene mostatt vei Har noen tips til hva jeg kan gjøre her? Er hårene ødelagt for godt? Anonymkode: d1920...b00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke hår? Anonymkode: 9c7c2...ac7 Over øynene fra der de bøyer seg og til halen slutter. Ikke under*** Anonymkode: d1920...b00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Over øynene fra der de bøyer seg og til halen slutter. Ikke under*** Anonymkode: d1920...b00 Man har da ikke hår av betydning der? Anonymkode: 9c7c2...ac7 0 Siter
BjørnA Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man har da ikke hår av betydning der? Anonymkode: 9c7c2...ac7 Altså her 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden i feltet som er market med rødt står hårene oppreist når huden trekker seg sammen og da buer hårene seg Anonymkode: d1920...b00 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.