stjernestøv Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Kan man virkelig forvente å bli bedre med alderen? Jeg venter på det, har to venner på samme alder og som ikke ser ut til å bli bedre. Skal det vare livet ut da? Vernepleieren sa affektive lidelser kan brenne ut med alderen, er det sant? Jeg så folk godt opp i alder da jeg var innlagt så jeg har min tvil ang dette, lurer på om jeg klarer meg uten risperidon til neste år. Men hvis sykdommen brenner ut ville jeg blitt frisk da? Hm. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. desember 2025 Forfatter Skrevet 17. desember 2025 nachnoo skrev (4 minutter siden): Nei, det er dessverre ikke sant. Å det er trist. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Jeg har hørt at noen med schizofreni får en bra periode i 50-60 års alderen. Men det er sikker en myte. Så det på nrk i den tiden ABB hadde fått diagnosen. Anonymkode: 2698b...53b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Litt av et kunnskapsnivå. 😳 Anonymkode: 4233d...8fe 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 Det kommer jo helt an på hva slags sykdommer det er snakk om, inkludert tilstander som juridisk defineres som sykdommer uten at de egentlig er det. 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. desember 2025 Skrevet 17. desember 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har hørt at noen med schizofreni får en bra periode i 50-60 års alderen. Men det er sikker en myte. Så det på nrk i den tiden ABB hadde fått diagnosen. Anonymkode: 2698b...53b Det er riktig at noen blir bedre. Men det er også noen som forblir uendret, og noen blir verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.