cilie Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 frosken skrev (1 time siden): Har du kommet i gang med neseskylling? Hvis ikke, så kjøp en sånn NeilMed Sinus Rinse neseskyller og 10 poser salt 1 sett - Apotek 1 Betydelig mer effektivt enn nesehorn. Det skal jeg merke meg til jeg blir syk. Jeg liker veldig godt nesehornet, men da kan jeg prøve dette. 1 Siter
emilie321 Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 påskelilje skrev (5 timer siden): Usj da... Men da er vel feber et must vel? Vi er på Vestlandet nå denne uka, håper ikke jeg blir liggende. I fjor jul var jeg og syk her, da med høy feber i mange dager 😵, var på legevakta, husker jeg. Skal lese om mykoplasma. Jeg har ofte lungebetennelse uten feber, men nå får jeg sjelden feber da. Så en må ikke ha feber. 1 Siter
ISW Skrevet 23. desember 2025 Forfatter Skrevet 23. desember 2025 CRP var i dag på 10 - så det går riktig vei selv om det ikke kjennes helt sånn. 2 Siter
påskelilje Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 emilie321 skrev (7 timer siden): Jeg har ofte lungebetennelse uten feber, men nå får jeg sjelden feber da. Så en må ikke ha feber. Halsen er litt bedre i dag ift i går natt, men fremdeles hosting, garking og snufsing 😵. Ingen feber. Så da håper jeg at jeg har nådd toppunktet (evt bunnpunktet)! Nå er neste post på programmet å følge svigermor til legen 😊 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 påskelilje skrev (4 timer siden): Halsen er litt bedre i dag ift i går natt, men fremdeles hosting, garking og snufsing 😵. Ingen feber. Så da håper jeg at jeg har nådd toppunktet (evt bunnpunktet)! Nå er neste post på programmet å følge svigermor til legen 😊 Så fint at du er litt bedre😊 1 Siter
ISW Skrevet 30. desember 2025 Forfatter Skrevet 30. desember 2025 Hei, Jeg trenger litt råd igjen - fastlegekontoret er stengt i romjula. Luftveisinfeksjonen har stort sett gitt seg, men øret har blitt noe verre igjen. Har kjent på takvise smerter i dag (dette er litt nytt), samtidig som jeg har tinnitus og "dottfølelse" i øret som ikke gir seg. Det føles som en overdrivelse å gå på privat eller offentlig legevakt med dette, men samtidig har jeg ikke lyst til at det skal forverre seg i nyttårsdagene. Risikerer jeg noe ved å se det an i noen dager @nachnoo eller @frosken (beklager at dere er fastlegene mine her på DOL) 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. desember 2025 Skrevet 30. desember 2025 Fortsett med nesespray. Prøv innimellom å åpne ved å holde for nesen, lukke munnen og puste ut. 0 Siter
ISW Skrevet 30. desember 2025 Forfatter Skrevet 30. desember 2025 nachnoo skrev (11 minutter siden): Fortsett med nesespray. Prøv innimellom å åpne ved å holde for nesen, lukke munnen og puste ut. Tusen takk - hadde sluttet med den, men kan starte opp med den igjen. 0 Siter
ISW Skrevet 8. januar Forfatter Skrevet 8. januar Formen er mye bedre nå - men tinnitusen vedvarer. Det er litt irriterende selv om jeg stort sett greier å overse (overhøre heter det vel) det. Er dette normalt? 0 Siter
nachnoo Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Ja, men varer det mer enn to uker, bestiller du time hos fastlegen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.