Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til i julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til at sønnen min skal åpne julegavene sine i år. Jeg er veldig fornøyd med det som jeg skal gi han.

Så gleder jeg meg til å sette meg ned i sofaen med oppvaskemaskinen på og vin i glasset sammen med min kjære. Det er veldig gøy med juleselskap. Men den følelsen når man fornøyd og mett av god mat og gode samtaler setter seg ned i stillheten. Den er gull verdt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til stemningen, familien, maten og gavene. 

Ellers enig med deg. Jeg ser frem til julemiddager med familien. Vi har alltid god stemning og det er alltid kjekt. Men tror det jeg ser mest frem til er romjulen med bare samboer og meg, hvor vi kan slappe av med hverandre og nyte gavene. 

Skrevet

Spise god mat og se på julefilmer. Blant annet alle Harry Potter-filmene.

Skrevet

Jeg gleder meg til jeg kommer fram dit jeg skal den 23 og at jeg da kan senke skuldrene. Gleder meg til den roen jeg mest sannsynlig får der jeg skal være. Så gleder jeg meg til julen ringes inn og vi sitter rundt middagsbordet, da er julen skikkelig igang. 

Skrevet
slabbedask skrev (3 minutter siden):

Jeg er for gammel til å glede meg til jul.

Finnes ikke alder for slikt. Min mor er i 70-årene og gleder seg fortsatt til jul. 

Skrevet

Å gi noe helt spesielt til ungene mine til jul. ❤️ Ellers gleder jeg meg til mine kjente og kjære kommer til julemiddag og en trivelig kveld - og til en rolig romjul med ungene et par dager og min elskede resten av året. ❤️ 

Skrevet

Ingenting da jeg kun skal være hjemme og gjøre det jeg ellers gjør.

Skrevet
slabbedask skrev (28 minutter siden):

Jeg er for gammel til å glede meg til jul.

En blir aldri for gammel for å glede seg over ting, det være seg jul eller andre ting😊

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg gleder meg til mye jeg.

Jeg gleder meg til å se yngstedatter som kommer hjem fra Nederland. Jeg har ikke sett henne siden i sommer. Hun tar med seg kjæresten sin og det blir også koselig. Har ikke sett han siden påske. 

Jeg gleder meg til søndag. Storfamilien kommer hjem til oss på julegavebytting, suppe og rundstykker.

Jeg gleder meg til julaften hos eldstedatteren.

Jeg gleder meg til hytta i romjula, med barn og svigersønn. Han skal prøve langrenn for første gang. Nå er det snø og løyper, så håper det holder seg.

Jeg gleder meg også til nyttårsaften alene på hytta med samboer. Vi har sluttet med fester på nyttårsaften. Det er så deilig å være bare oss.

Nicklusheletida
Skrevet
emilie321 skrev (11 minutter siden):

En blir aldri for gammel for å glede seg over ting, det være seg jul eller andre ting😊

Jeg håper jeg har evnen til å glede meg over ting når jeg blir / hvis jeg blir gammel.

Jeg synes det er koselig å se min gamle mor som pynter og steller til jul, selv om faren min nå er borte.

Skrevet
40 minutes ago, emilie321 said:

Jeg syntes ikke jul er noe spesielt, og klarer ikke glede meg til den. 

Skrevet

Håp tro og kjærlighet

Anonymkode: f1030...6dc

Skrevet
slabbedask skrev (6 minutter siden):

Jeg syntes ikke jul er noe spesielt, og klarer ikke glede meg til den. 

Kan du kjøpe deg noe godt eller fint og så glede deg over det?

Skrevet

Jeg gleder meg til å feire julaften med småsnuppene.  Barnebarn er desserten i livet 💕

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Håp tro og kjærlighet

Omvendt er det visstnok. Tro håp og kjærlighet

Skrevet
Dorthe skrev (Akkurat nå):

Jeg gleder meg til å feire julaften med småsnuppene.  Barnebarn er desserten i livet 💕

Det er jeg helt enig i at de er🥰

Nicklusheletida
Skrevet
Dorthe skrev (16 minutter siden):

Du er heldig som har barnebarn :) Jeg venter og venter og venter når det gjelder hun eldste.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Du er heldig som har barnebarn :) Jeg venter og venter og venter når det gjelder hun eldste.

Det skjønner jeg, men mine er noen år eldre enn dine.  Dattera mi fikk da hun var 31 og eldstemann var 33 da de fikk de eldste.  Minstemann har ikke startet enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...