Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til i julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til at sønnen min skal åpne julegavene sine i år. Jeg er veldig fornøyd med det som jeg skal gi han.

Så gleder jeg meg til å sette meg ned i sofaen med oppvaskemaskinen på og vin i glasset sammen med min kjære. Det er veldig gøy med juleselskap. Men den følelsen når man fornøyd og mett av god mat og gode samtaler setter seg ned i stillheten. Den er gull verdt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til stemningen, familien, maten og gavene. 

Ellers enig med deg. Jeg ser frem til julemiddager med familien. Vi har alltid god stemning og det er alltid kjekt. Men tror det jeg ser mest frem til er romjulen med bare samboer og meg, hvor vi kan slappe av med hverandre og nyte gavene. 

Skrevet

Spise god mat og se på julefilmer. Blant annet alle Harry Potter-filmene.

Skrevet

Jeg gleder meg til jeg kommer fram dit jeg skal den 23 og at jeg da kan senke skuldrene. Gleder meg til den roen jeg mest sannsynlig får der jeg skal være. Så gleder jeg meg til julen ringes inn og vi sitter rundt middagsbordet, da er julen skikkelig igang. 

Skrevet
slabbedask skrev (3 minutter siden):

Jeg er for gammel til å glede meg til jul.

Finnes ikke alder for slikt. Min mor er i 70-årene og gleder seg fortsatt til jul. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...