Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til i julen?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
Dorthe skrev (36 minutter siden):

Det skjønner jeg, men mine er noen år eldre enn dine.  Dattera mi fikk da hun var 31 og eldstemann var 33 da de fikk de eldste.  Minstemann har ikke startet enda.

Min eldste blir snart 35 og når jeg hører henne snakke om fremtidsplanene sine , så forstår jeg at barn ikke inngår i de planene på en god stund. Jeg kan ikke si så mye på det, men er redd det blir for sent og at hun vil angre på prioriteringene.

Men hun sier i hvert fall at hun er veldig lykkelig med livet sitt, hvordan det går på jobb, hvilke planer hun har for jobb osv. Jeg ser det på henne også, så det er det viktigste , tross alt.

Hun kan ikke få barn for min skyld 😀  ( selv om jeg håper )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg mest til å spise medisterpølser i ribbefett.

påskelilje
Skrevet

Jeg gleder meg til dager med døtrene våre, og jeg håper vi får litt fint vær og, der vi kan renne slalåm og være på fjellet et par dager.  Erfaringen tilsier imidlertid at det blir tette relasjoner med noen gnisninger, håper bare de blir håndterbare.

Når det gjelder barnebarn, er det nok yngstebarnet vi må sette vår lit til. De to eldste vil trolig ikke ha barn. Men hun yngste vil nok vente en del år til før hun setter i gang, og det holder jeg med henne i ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...